Ga naar inhoud


Wie heeft er Hallmark


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Na een nieuwe fastscan met mijn Inverto 7000 nog steeds geen Hallmark ook gezocht met nieuwe gegevens van site Tv vlaanderen maar ik vind niets, iemand meer geluk ????

Link naar reactie
Delen op andere sites


eerst miss de oude verwijderen en waneer je bezig bent action now ook als je die bekijkt,

die is ook veranderd,

zo spaar je weer wat werk uit als het in augustus opeens weer weg is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
eerst miss de oude verwijderen


Dit is zelfs niet nodig.
Gewoon inscannen op de aangegeven TP. De nieuwe zenders komen achteraan in de hoofdlijst. Je verplaatst Hallmark dan naar de favorietenlijst (komt ook achteraan in de lijst terecht), verwijdert de oude en zet de nieuwe in de plaats.
Zo heb ik het zelf nog 2 dagen geleden gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je het volgende Instelllingen - Kanalan zoeken - uitgebreid - Astra 19,2 Freq 12343 H 27500 3/4 dan vraagt hij transporter toevoegen indien ik dan duw zegt hij transporter bestaat al, hij vind 1 zender maar Hallmark niet, hoe komt dat ??? Thanks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen.

Geavanceerd zoeken.

Hier kies je de satelliet, de frequentie, de polarisatie, de symbolrate en de FEC handmatig.

Dan op de rode knop duwen om de scan te starten.

Als je alles goed ingevuld hebt, dan verschijnt er na de scan een lijstje met de nieuw gevonden zenders (zowel radio als TV).

Het scanresultaat moet dan bevestigd worden (dit wordt trouwens gevraagd) en dan kan je de zender in je favorietenlijst plaatsen.

Succes !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...