Ga naar inhoud


(all) meerdaagse EPG


Neptunus

Aanbevolen berichten

Is er geen (omgebouwde) XMLTV versie voor de Dreambox of andere linux ontvangers? XMLTV werkt voor MythTV goed en draait onder linux dus zou te doen moeten zijn en ben je van die CDS EPG teminste af.

 

Ik weet niet wat er voor nodig zou zijn om het op de Dreambox en evt. andere linux ontvangers te laten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zie de bijlage in een eerdere post van me in deze thread. Die gebruikt gewoon dezelfde grabber als mythtv. Duurt een paar uurtjes, maar werkt gewoon goed. Dus ja, het kan, het werkt hier (alleen op Pli jade), maar ik heb de motivatie even niet om het spul netjes af te ronden.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oudeis
Zie de bijlage in een eerdere post van me in deze thread. Die gebruikt gewoon dezelfde grabber als mythtv.

Ja, maar dan heb je alleen een XML die blijkbaar in EPGCenter te laden/bekijken is. Ik had verwacht dat er dan een mogelijkheid was om die XML direct in de DreamBox EPG te laden om de onvolledige/incorrecte EPG te overschrijven, zodat het in alle DreamBox EPG native en plugins te bekijken is.
Of heb ik dat verkeerd begrepen? Of is er wel een Dreambox script om de xml in de EPG te laten (zonder Windows/EPGCenter)?

Dreambox DM8000HD, DM800HD, DM600, Gibertini OS150 + H-2-H Jaeger SMR-1224 + VBox II, WaveFrontier T90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik blijf het vreemd vinden dat deze thread niet door een grotere groep wordt opgepakt. Iedereen zou eens kennis moeten maken met de Topfield EPG tap, dan zouden er zeker meerdere zijn die het als een groot gemis zien bij de Dreambox.


Ik ben het er helemaal mee eens. Maar ook ik heb te weinig kennis om er iets aan te veranderen helaas. Maar als er bijvoorbeeld getest moet worden of zoiets dan bied ik me graag aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi voor jou maar ik ben zoals de meesten hier denk ik, geen enkel benul hoe linux werkt. Is het niet mogelijk om zo een plugin te maken zodat het kan geinstalleerd worden op de dreambox, zodat wij linux-leken ook gebruik kunnen maken van een meerdaagse EPG gids op de dreambox, alles lukt met de dreambox behalve een meerdaagse epg.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oudeis
dan kun je de epg database via losse programma's vullen...In Enigma2 kan dat laatste via plugins, mits je de PLi Jade gebruikt...Vereist wel wat synchronisatie tussen plugin en een cronjob...en enkele uren nadat deze gestart is, schedule ik een import actie via de plugin.

Welke plugin moet dan gebruikt worden om die xml in de epg te laden? e2_loadepg is niet het goede script, dat is voor Gemini, ik kan het nergens vinden.

Dreambox DM8000HD, DM800HD, DM600, Gibertini OS150 + H-2-H Jaeger SMR-1224 + VBox II, WaveFrontier T90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Check www.ltteam.org hier zit ook een plugin model in waarbij je meerdaagse EPG data kan binnenhalen via internet.

De plugins zelf zijn opensource dus is het uit te breiden door handige harries (of door iemand die geen harry heet natuurlijk ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...