Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten

oorspronkelijk was de prijs 799€ zonder extra's in,nu is het 899 met harde schijf van 500GB en dvd brander en wifi kaartje en verzending,

denk voor die 100€ dat je dit zelf niet kan kopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

niet teveel willen hé lol wink

voornaamste is dat die perfect zal werken,en geen problemen heeft in de trand van de 800S.

al heb ik geen problemen met de 800S wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk komt er bij de definitieve DM8000-release ook een uitgave ZONDER dvd-brander en ZONDER wifi. Die 4 tuners wil ik dan weer WEL :D

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevige prijs 899 voor wat een betabox hoort te zijn...?

 

Denk eerder dat het een slimme marketingtruc is, zien dat ze genoeg cash binnen hebben vooraleer ze boxen gaan releasen om... ja wie weet waarom, mss hebben ze wel een cashflow probleem.

 

Heb het contract nu niet doorgenomen maar met een betabox kan (is) toch het één en ander mis? Wat als er weeral maar eens een hardware fout in zit? Dan heb je de volle pot betaald voor een brakke box?

 

Heb er toch enigzins mijn bedenkingen bij.

 

Grtz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad niets over garantie staan in dat contract. Wel de melding dat Dream toch wel de planning heeft om de box dit jaar uit te brengen (ook wel leuk om dat eens van Dream zelf te horen).

 

Met zo'n wifi-kaartje erin, als je dan ook de ethernet-kabel gebruikt, heb je dan 154Mbit/s voor je netwerk (100 van je vaste lijn + 54 draadloos)? Dan hebje misschien wat meer overhead mocht je bv 2 HD zenders tegelijkertijd willen opnemen op je NAS, en een derde ervan kijken... Weet iemand hoe dat in z'n algemeen zit (bv op laptops, of op andere dreamboxen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maar van uit dat het of 100mbit, of 54mbit is. En het is nog maar de vraag of hij echt daadwerkelijke 100mbit vol kan trekken.

 

Volgens het "contract" krijg je er een normale garantie kaart bij, dus als er echt iets fout is met de box heb je gewoon garantie op het ding, op dat vlak lijk je dus weinig risico te lopen. Ik zou alleen wel mijn oude box er naast houden, want als hij terug moet naar DMM omdat er iets mis mee is, dan zou je zo maar even zonder TV zitten. Dus niet weg doen die oude dreambox wink

 

Het contract stelt ook niet echt voorwaarden aan hoeveel/wat je moet testen zo te zien. Eigenlijk is het dus vooral een manier om "als eerste" an zo'n box te komen, met als extra voordeeltje dat je er "gratis" (bestaat toch niet), er een HDD, Wireless LAN en DVD-Brander bij krijgt. Maar gezien DMM deze box niet via het normale kanaal verkoopt, maar zelf verkoopt, kunnen ze dat bedrag echt wil missen. Ze zullen er nog steeds leuk op verdienen. Is ook niets mis mee, het is nou eenmaal geen filantropische instelling.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
hopelijk komt er bij de definitieve DM8000-release ook een uitgave ZONDER dvd-brander en ZONDER wifi. Die 4 tuners wil ik dan weer WEL :D


Die brander gaat het mij ook niet om, die hoeft er van mij niet in, ik doe eigenlijk helemaal niets meer met dvd.

wifi is mij niet helemaal duidelijk wat je ermee kunt.

Het gaat mij om de tuners en uiteraad HD.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...