Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: druup
Is dit nieuw voor Dream? vind het opzich wel een heel goed idee dat ze dit doen dan kunnen ze problemen zoals die er nu zijn met de DM800 voorkomen.


nee er zijn altijd test / prototypeboxes geweest alleen niet publiek zoals ze nu voor de 8000 willen gaan doen

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

nee er zijn altijd test / prototypeboxes geweest alleen niet publiek zoals ze nu voor de 8000 willen gaan doen

 

Misschien denken ze wel dat de beste stuurlui aan wal staan confused

Groet Willy

 

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
wel ff de kleine lettertjes lezen: je krijgt em dus niet, je krijgt alleen korting op de aanschafprijs


Zo ben ik onlangs betatester van een opel vectra geweest,daar kreeg ik ook korting op,desondanks beviel die echt niet.

Betreft de dm 8000,lijkt me meer iets van een beperkte uitgave.
Onder een betatest,versta ik iets meer dat ik het product test omdat het nieuw is en een eventuele koop aan de hand van de test.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal een dergelijk initiatief zeker niet de grond in boren, maar het lijkt mij meer een hele slimme marketing tool.

 

DMM krijgt zo natuurlijk duizenden emails van potetiele klanten.

Waarom kiezen ze niet een aantal (bekende) image bouwers, per land een stuk of 10, die kunnen gelijk advies geven over de software en ook nog eens mee helpen!

 

Als het om de hardware gaat komen (voeding!) problemen pas op langere termijn naar boven.

Maar ok, stel de hardware is toch niet helemaal perfect, dan is zoiets zeker niet binnen weken opgelost en weer getest, daarom denk aan een slimme zet.

Just my 2 $

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream pakt het deze keer wel heel slim aan, bijna doortrapt.

 

Bij de introductie van de 800 is er van alles verkeerd gegaan. Vanaf de uitlevering van boxen via een veriendje van een zwager van de schoondochter van de eignaar van Dream, tot en met een "productieprobleem" van een van de productiebatches van de 800, en alles wat er ondertussen is gepasseerd. Het lijkt ondertussen wel op een slechte soap op een goedkope commerciele zender.

Het lijkt er echter op dat ze wel hebben geleerd van de "introductie" van de 800, en het met de 8000 "anders" gaan doen.

 

De 8000 wordt dus geintroduceerd als "beta box", maar wat houd dat in ???

houd het bijvoorbeeld in dat de eerste productiebatch(es) aan "consumenten" worden uitgeleverd, of worden er echt alleen een beperkt aantal boxen uitgeleverd zoals gebruikelijk aan hardcore satelliet freaks ?

En wat zijn je rechten (en plichten) als toekomstig eigenaar van een betabox ? Bij een 800 heb je gewoon de rechten van een consument, maar wat zijn je rechten als je "beta" 8000 niet naar behoren functioneert ? Het is immers geen free sample.

 

Dream rekent duidelijk op de overdonderende populariteit van hun producten, en de gretigheid van de consument. Ik ga dus pertinent niet op deze actie intekenen omdat er voor mij veel te veel onduidelijkheden zijn. Een regelement met voorwaarden is toch wel het absolute minimum wat je mag verwachten. En ik kan dat nergens terugvinden op de site van Dream.

 

groeten,

Peter.

 

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: prutsie
Dream rekent duidelijk op de overdonderende populariteit van hun producten, en de gretigheid van de consument. Ik ga dus pertinent niet op deze actie intekenen omdat er voor mij veel te veel onduidelijkheden zijn. Een regelement met voorwaarden is toch wel het absolute minimum wat je mag verwachten. En ik kan dat nergens terugvinden op de site van Dream.

Je kunt ook niet intekenen: je kunt je opgeven en afwachten of je geselecteerd wordt. Voordat er geld gewisseld wordt, heeft Dream alle gelegenheid je de gevraagde bijzonderheden te verschaffen. En zijn die niet naar je zin: dan ga je niet verder op dat aanbod in. Simpel genoeg. Het zou ook niet slim zijn van Dream om nu het volledige contract al vrij te geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik ben van de partij :D

 

Sehr geehrte® ****,

 

Thank you in advance for your interest in our beta-test for the DM8000 HD PVR DVD.

 

I am glad to tell you that you were accepted for the selection of

beta-testers. Please send me your complete contact data as far as possible.

 

After receipt I will send you the contract and the order confirmation as a pdf-file.

 

Mit freundlichem Gruß, Best Regards

 

*********

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...