Ga naar inhoud


CCcam 2.09 geeft na 20sec pas beeld ?


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten

Wie weet er raad ,dm800 gemini 3.60 eigen settings lijst rotating .cccam 2.09 geen prio wel cccam providers en channel info . cccam cfg .

 

zodra ik schakel naar de nl kanalen is hij bijzonder traag rtl 8 bv duurt 20 sec voor ik beeld heb ,maar bv op andere pakketen meteen beeld .de kanalen op kaart werken prima . ik heb heel gemini 3.6 al vervangen kaal erop gezet cfg nagekeken prio eruit gegooit andere zenderlijst maar steeds hetzelfde reslutaat .cfg in mn 7020 schakled als een tierelier . iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


idd mij was ook al opgevallen dat CC-cam 2.09 trager is en slechter werkt op een 800.

Als ik dezelfde config op mijn 7025 zet opent deze alles en veel sneller als de 800.

Zijn er hier meer mensen die dit probleem gehad hebben en eventueel een idee of oplossing hebben?

en misschien heeft iemand goed prio lijstjes (of is vragen hiernaar illegaal, zoja mag deze vraag geschrapt worden)

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
prio werkt toch niet onder CCcam 2.0.9,was tot 2.0.5 dat dit werdt ondersteund dacht ik.

Het werkt nog steeds. Maar omdat CCcam op een andere manier naar kaarten zoekt, is het minder effectief geworden om snellere zaptimes te krijgen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag maar eens aan het stoeien geweest met een priolist en dit heeft een goed resultaat opgeleverd.

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kanalenlijst gebruiken jullie?

Deze twee lijsten moet je beslist niet gebruiken, dat zijn twee aangepaste lijsten die je kan downloaden van EEN site, sorry maar de naam mag ik niet plaatsen hier, deze Pet123 en Sattaz lijst zijn gewoon verkracht.

 

L**S** - Sattaz Dreambox 800HD Settings (Update 29 / 07 / 2008)

L**S** - Pet Dreambox 800HD Settings (Update 29 / 07 / 2008)

 

Zet je zo'n lijst in je box gaat hij enorm traag zappen, zelfs zo traag dat tijdens het zappen de twee radertjes in beeld komen.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...