Ga naar inhoud


cyfra+ kaart intern te sharen?


Aanbevolen berichten

Kan men een cyfra seca2 kaart intern sharen,en indien ja,zijn er geen plannen bekend bij cyfra,dat ze binnenkort hun kaarten zullen veranderen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: -H3-
Ja en Ja, in september staat er een kaartwissel gepland !

Welke codering zou het zijn? confused

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Origineel bericht van: -H3-
Ja en Ja, in september staat er een kaartwissel gepland !

Welke codering zou het zijn? confused


Merlin.

P.S. al je je oude cyfra kaart kwijt wil pm me.
Link naar reactie
Delen op andere sites

en die is zeker nog niet via een emu te bekijken,ik bedoel de zenders open te zetten?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Origineel bericht van: -H3-
Ja en Ja, in september staat er een kaartwissel gepland !

Klopt. Ik heb net de nieuwe kaart binnen.
Ik moet hem activeren via kanaal 19, maar wtf is kanaal 19?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tnuz
Origineel bericht van: -H3-
Ja en Ja, in september staat er een kaartwissel gepland !

Klopt. Ik heb net de nieuwe kaart binnen.
Ik moet hem activeren via kanaal 19, maar wtf is kanaal 19?


lees dan even de bijgeleverde brief die bij de kaart zit eh smile
dan weet je dat toch direkt.
of anders kijk je even of de cyfra+ website daar staat ook alle info.
Mijn kaart was hier al trouwens binnen op 4 september en ik heb hem kunnen activeren op 17 september via het genoemde kanaal 19 "WYMIANA KART".
Je laat de kaart er een paar uur inzitten (bij mij was die op 10 minuten actief) en dan krijg je op dat kanaal beeld te zien dat de kaart actief is.
Uiteraard alles in het pools.
Maar aangezien u een officiele kaart heb zul jij wel pools kunnen eh lol.
Voor mij heeft mijn vrouw alles vertaald.

Trouwens op 30 september zullen alle oude kaarten niet meer werken. Eindelijk gedaan met al die mosc cyfra kaarten dan smile (althans voor een tijdje toch)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opuske
Trouwens op 30 september zullen alle oude kaarten niet meer werken. Eindelijk gedaan met al die mosc cyfra kaarten dan smile (althans voor een tijdje toch)

Inderdaad, Cyfra+ provider 0065 is niet meer.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -H3-
Ik ben op zoek naar oude Cyfra+ kaarten iemand...


wat valt er dan nog te doen met de oude kaart ?
als het iets intressant is hou ik hem bij.......;als het niet zo intressant is kunnen we wel iets regelen smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de kaart niet geactiveerd. Heb hem de hele nacht op het speciale programma laten staan maar hij geeft nog steeds aan "updating key".

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Overigens doen sommige programma's het wel. Ik heb al geprobeerd te bellen naar cyfra+ maar alle medewerkers zijn in gesprek en de verbinding wordt verbroken.

 

De ontvanger is een Challenger Unlimited II met SAB Explorer CISC firmware (2008-05-30)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: piotrp
Ik krijg de kaart niet geactiveerd. Heb hem de hele nacht op het speciale programma laten staan maar hij geeft nog steeds aan "updating key".
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Overigens doen sommige programma's het wel. Ik heb al geprobeerd te bellen naar cyfra+ maar alle medewerkers zijn in gesprek en de verbinding wordt verbroken.

De ontvanger is een Challenger Unlimited II met SAB Explorer CISC firmware (2008-05-30)


Heb je het volledig gedaan zoals in de bijgeleverde brief stond ?

onze 2de kaart was pas na 4 uur actief trouwens (op een ontvangertje van 30 € (sunny)) terwijl de eerste kaart al op 10 minuten actief was via mijn relook 400s

mss kan jou box de kaart niet activeren en moet je eens bij iemand anders proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...