Ga naar inhoud


[7000]PLI iconen Jade image


Falcon

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De iconen kun je gewoon downloaden via software beheer.

 

Wat ik vermoed is dat jullie die downloaden met een var in de flash. En daar is nogal weinig plaats op voor iconen, dus er zullen maar een paar in komen te staan.

 

Zet de var maar eens op de USB-stick en installeer de iconen nogmaals. Dan zal het stukke beter werken. Ik heb de piconen zelf op de USB stick staan in de map /mnt/usb/picon en daar werkt het perfect.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komen we nu dichter bij het probleem. Ik heb de iconen gedownload via het menu en mijn VAR staat op USB. Ik kan echter nergens de iconen terug vinden op de USB stick. Het enige wat ik kan vinden is in VAR/TUXBOX/INSTALLER waar de files staan. Ik heb een vermoeden dat ze niet geïnstalleerd/uitgepakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de iconen gevonden! Deze staan in /var/tuxbox/config/enigma/picon/. Als voorbeeld heeft Ned1 de volgende file naam: 192e_nederland1.png.

 

Ik heb reeds de DB7000 meerdere malen gereboot, PLIcons aangezet in het menu, de media skin geinstalleerd. Wat kan ik nog meer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat @Falcon.

Ik heb reeds de DB7000 meerdere malen gereboot, PLIcons aangezet in het menu, de media skin geinstalleerd. Wat kan ik nog meer doen?

 

Heb je de MediaPLIcon bij softwaarbeheer gedownload? De Media skin is niet hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Falcon
Daar staan ze al in /var/tuxbox/config/enigma/picon/ zie vorig bericht.


Nee ze staan bij jou in /var/tuxbox/config/enigma/picon/, en var is verplaatst naar usb.

Bij mij staan ze op de usb stick direct in de map picon, en dat werkt gewoon probleemloos

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Falcon
Ik heb de map PLICON verplaatst rechtstreeks naar de USB stick maar het werkt niet. Vervolgens alles opnieuw geinstalleerd, skin, plicons, reboot etc maar het werkt niet. Alles werkt als een zonnetje maar de plicons helaas niet.


Jij hebt die map verplaatst en weet waar ze staan, maar weet de image dat ook?

Als je gewoon via het menu download wordt gevraagd waar je de picons wil hebben, bv var, HDD of USB, dan geef je aan dat je ze op usb wil hebben en dan weet de image ook waar ze staan.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voordeel van als je ze op USB zet (of HDD) is dat je na een nieuwe installatie van PLi de picons nog gewoon op de USB stick hebt staan. Je hoeft ze dan zelfs na een flash-erase niet opnieuw te downloaden.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat voor al jullie antwoorden maar alle suggesties heb ik inmiddels geprobeerd echter het werkt niet. Ik stop er nu mee want het kost mij veel te veel tijd en zo belangrijk is het niet. Wellicht dat het in de volgende (niet beta) versie wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...