Ga naar inhoud


[7000]PLI iconen Jade image


Falcon

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Maakt bij mij niks uit. Zelfs een schone flash, MediaPlicon skin, Plicons aangezet..Na een noodzakelijke herstart geen plicons. Als ik ze via het menu inlaadt zijn de vinkjes van de laatst gedownloade ook weg. Zit gewoon nog een bug in denk ik. Ik ga er ook geen tijd meer aan besteden in elk geval..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

(Citaat) @Falcon

 

Ik had al het gevoel dat het niet meer aan mij lag maar dat er een bug oid in deze image zit. We wachten de officiële release af.

 

Er komt geen officiële release dit is Pli Jade en de volgende heet weer anders. Ik heb het vermoeden dat er toch iets verkeerd gaat. Bij mij gaat alles goed en ik denk ook bij vele anderen. Ergens een klein foutje en het werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het ligt echt aan jou (dreambox) want de meeste hebben het wel werkend en jij niet is toch vreemd ? ik heb hier 2 boxxen momenteel staan en bijde werkt het gewoon goed op de 7000 heb ik met multiboot en de 500+ werkt ook gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Falcon
Ik heb alles al een keer opnieuw geïnstalleerd (twee keer) maar het werkt niet. Volgende release beter zullen we maar zeggen


Heb je het volgende gedaan blauw menu 6 setup dan gebruikersinterfaceinstellingen dan OSD instellingen laatst Plicons weergeven aanvinken zie bijlage

post-41126-1318259845,2731_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat ligt ook aan de skin. Als in de minizap (als de skin dit heeft) ook een ePicon widget bestaat dan krijg je een picon ook in de minizap.


Met welke skin kan dat ???????

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Origineel bericht van: Falcon
Ik heb alles al een keer opnieuw geïnstalleerd (twee keer) maar het werkt niet. Volgende release beter zullen we maar zeggen


Heb je het volgende gedaan blauw menu 6 setup dan gebruikersinterfaceinstellingen dan OSD instellingen laatst Plicons weergeven aanvinken zie bijlage


Ja ook gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...