Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Freesat aanbod


Aanbevolen berichten

Omdat ik wijzigingen in het SKY aanbod een superhandig topic vind (waarvoor dank aan Jean-Claude) leek het me wel zo praktisch om daar ook een Freesat-tegenhanger van te maken. Niet iedereen kan alle Sky-kanalen bekijken, maar wel Freesat.

Mijn eerste bijdrage dan maar meteen (maar ik vind dat iedereen hier natuurlijk moet kunnen bijdragen):

 

* Channel 4+1 is toegevoegd op 10714.0H, evenals wat regionale versies van Channel 4

 

Digital Spy bericht dat het doorgaan van Five op Freesat inmiddels definitief is.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kunnen dan ook alle nieuwe/gewijzigde FTA zenders komen? Die niet in de freesat epg staan, maar wel FTA zijn.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jepe
Origineel bericht van: Hadrian


* Channel 4+1 is toegevoegd op 10714.0H, evenals wat regionale versies van Channel 4


Zie alleen die varianten van Ch 4 en geen 4+1

Hij zat op 9230 en is inmiddels vervangen door More4+1, helaas.

Op 10714 zullen nog wel meer wijzigingen plaatsvinden. Per 15 augustus zal op deze transponder ook 4Music gaan uitzenden, ter vervanging van theHits, maar deze zal -niet- ter beschikking komen van de FreeSat-kijkers. Helaas again.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Film 4 en Film 4+1 zijn verhuisd van tp 10729 naar transponder 10714, waar ook Channel 4 op te zien is.

Op de oude transponder zitten E4 en More4 nog wel. Film 4 is daar nu zonder EPG te zien.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...