Ga naar inhoud


ORF ontvangen.


Adriw

Aanbevolen berichten


Volgens mij ook Nagra... want als Oostenrijkse premiere abonnee kan je ORF ook laten vrijschakelen op je premiere kaart.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgens Kingofsat wordt alles nog gebruikt er is zelfs een codering bijgekomen Videoguard,

 

BetaCrypt

Cryptoworks

Nagravision 2

VideoGuard

 

Ook zie ik dat in ORF1 HD ook nog Irdeto2 als codering bijgevoegd is dus keus genoeg. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
BetaCryp (Irdeto) is toch al weer enige tijd niet meer in gebruik bij ORF. !


Weet je dat zeker bij mij geeft ook de ontvanger Betacrypt en Nagra aan.
Lijkt me dat het klopt ORF1 HD geeft hij ook nog eens Irdeto aan.
Dus een hele hand vol coderingen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er eens verder ingedoken hij geeft bij mij vier coderingen aan de ORF1,

 

00C9:Cryptoworks (D05)

0191:Nagravision (1801)

012D:Alphacrypt (1702)

01CD:NDS (9C4)

 

Dan neem ik aan dat het nog werkt met een Alphacryptmodule en dat mijn ontvanger dat voor Betacrypt aan ziet.

Waarschijnlijk zit er niet zoveel verschil in Alphacrypt en Betacrypt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de betacrypt die aangegeven staat de manier is om op een oude dbox te kunnen kijken. Premiere gebruikt toch ook nog steeds de betacrypt tunneling in de nagra kaarten, dit voor de kijkers met een oudere ontvanger.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor julie antwoorden.als ik het goed begrijp hanteren die oostenrijkers meerdere coderingen door elkaar;dubbel genaaid houdt immers beter.maar johan had het over ORF Provider ident 0d0504 Cryptoworks.Dus als ik op zoek zou gaan naar een paar leuke cijferslierten van provider 0d504, en ik die in mijn decoder prak bij crypto,zal het dan weer licht worden op ORF?(ik heb sattracker 3.0) Want ik heb al zoveel geprobeerd,zie door de bomen het bos niet meer.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een strong 8000,met software erin van sattracker 3.0.Deze kan met emus omgaan,maar niet met cryptoworks.Dat had ik gevraagd bij de strong sectie.Jammer,geen orf.Komende winter even oplossen met zeer appart software.

 

groeten,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...