Nobody2050 Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoi, Nu dat ik een harde schijf in mijn DM600 heb ingebouwd, zie ik mijn MP3's niet meer via de CIFS mount op mijn PC en kan ze dus niet meer via de DM600 afspelen. Ik had een CIFS mount gemaakt zonder een extra account te maken op de PC en dat werkte voorheen zonder interne harde schijf uitstekend. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het weer voor elkaar kan krijgen dat ik de MP3's weer via een mount kan zien en afspelen of moet ik de MP3's overzetten naar de interne schijf van de DM600? (Dat doe ik dus liever niet.) Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
John van Dreumel Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik deed het altijd wel met een extra account op de PC Kijk maar eens in bijgaande PDF. Daar kom je vast verder mee. Al heb je maar vast een richting. CIFS-mounts opname weergave.pdf Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 je weet uit de beschrijvingen die bij het desbetreffende image kenbaar gemaakt worden, dat een opname mount (dus in jouw geval met hdd ingebouwd) niet zo maar met een eerder gemaakte externe mount samen gaan. image mountpoint mountcommando regel wie is mountpoint en welke is een secundaire mount met RO in de desbetreffende mountcommando geef eerst eens aan welk image je gebruikt en vul de andere vraagstukken liefst even duidelijk aan. cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Nobody2050 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2008 Hallo Tonskidutch, Bedankt voor je reaktie. image ----> Gemini 4.4 mountpoint ----> ?, is leeg in het scherm bij automount mountcommando regel ----> media/hdd Ik moet je verdere antwoorden schuldig blijven, hopelijk kun je me hier al mee een stuk op weghelpen. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen