Ga naar inhoud


veranderen van skystarkaart 2


Gast ribbetje

Aanbevolen berichten

hallo

 

ik heb een skysar2 kaart in mijn pc en was daar tevreden mee maar nu verhuis ik en heb ik een nieuw notebook gekocht en nu zou ik moeten een kaart hebben met usb , heeft iemand een voorstel van een goeie kaart op usb of kan ik mijn oude kaart ombouwen naar usb

 

dank bij voorbaat

 

pascal

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Citaat:
of kan ik mijn oude kaart ombouwen naar usb

 

Niet mogelijk want er bestaan geen PCI naar USB converters.

 

Er bestaan een hele reeks usb sat kaarten maar je heb ook andere kaarten zoals kabel en digitenne.

 

wil je veel mobiel kijken is een DVB-T (= digitenne) stick kunnen overwegen. Je hebt dan een kleine antenne (soort auto antenne) waarmee je iig de 3 nederlanders gratis kan kijken (3 weet ik niet zeker maar 1 wel). wil je meer zien dan moet je een kaartlezer module erbij kopen en een abbo afsluiten .

 

Satelliet op een notebook is alleen handig als je op een camping zit of je het gewoon leuk vindt.

 

Handig is het iig niet want je zit altijd met een schotel..

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar mijn draaibare schotel zal er hangen ,mijn probleem is dat ik geen vaste pc meer zal hebben juist een laptop dat ik dan kan aansluiten met een satkaart via usb

 

maar kan een laptop een draaibare schotel aansturen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring.

Google eens op 'DVB-S USB' of 'DVB-S2 USB', en vertel ons dan wat je hebt opgestoken.

 

TechnoTrend connect S2-3650 CI DVB-S2 USB2 TV-Box lijkt mij de compleetste oplossing (voor 130 euro). DVB-S vanaf 75 euro.

Er bestaat ook een TerraTec Cinergy CI USB CAM adapter voor een CI-loze USB, maar die kost 99 euro. Alternatief Phoenix USB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...