Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik had wat vrije tijd over en heb 2 lijsten gemaakt (lees aangevuld/update) op basis van de PET123 settings.

Een lijst voor een draaibare oplossing en een lijst met 7 gangbare satelieten. De lijsten zijn beide voorzien van de juiste satellites.xml file.

De lijsten zijn gemaakt op respectievelijk een DM7000 met een 78 cm Dish en op een DM500 met een 90 cm Dish

Je kunt beide lijsten hier vinden: HarBerRi settings

Aanvullingen en/of opmerkingen zijn altijd welkom.

Veel plezier,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

Voor de draaibare zul je even geduld moeten hebben. Zit momenteel niet thuis, maar in warm en zonnig zuidelijk oord (ergens in jouw richting)

Groet,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

Bedankt voor je lijstje en veel plezier!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

leuk dat je de moeite hebt genomen om pet123 lijst aan te passen, ik vind pet123 1 van de beste lijsten.

Alleen vind ik het jammer dat die niet compleet is, zo heeft canaldigitaal een aantal nieuwe zenders erbij zoals 2 nieuwe kids zenders, eurosport2 en nog een paar, helaas zie ik die niet terug.

Misschien als je terug bent uit het warm landje en je draaibaar lijst gaat maken dat je die allemaal erbij kan zetten, verder thanks voor de lijst.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Aan een ieder,

Ik ben nog aan het "genieten" van 30 graden en meer en zal de suggesties meenemen als ik terug ben (over een week).

Ik moet hier trouwens ook nog wat installeren (bij minder warm en heet weer hopelijk)

Bedankt voor de suggesties!

Kazbek007

Zoek en gij zult vinden!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen