Ga naar inhoud


[DM 7025+] webinterface erg traag


Gait33

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe dm7025+ gekocht, en er staat nu Nabilo Black Hole op.

 

Als ik via de pc op de webinterface kijk, dus: http://192.168.xxx.xxx dan komt hij wel te voorschijn maar heel erg traag sick en niet alles krijg ik te zien, zoals kanalenlijst enz. en als ik dan een tijd gewacht heb en klik bijv. links in de kolom op extra dan komt er bovenin in de blauwe balk te staan: http://192.168.xxx.xxx reageert niet, en dan kan ik hem ook niet meer sluiten/dicht klikken.

 

Wat is hier het probleem??

 

Overigens met de dm7020 en de 500s geen problemen.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke internetbrowser gebruik je ?

Gooi eens de cookies en tijdelijke bestanden weg.

Misschien een firewall oi.d. wat tegen werkt ?

 

Ik heb met nabilo black hole geen problemen met de webinterface via Firefox ( Mozilla ).

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de 7025 af en toe rebooten. Sommige add ons veroorzaken memory leaks, of er worden veel processen opgestart. Ik heb al gemerkt dat wanneer er een netwerk probleem (via WiFi bvb) is tijdens het bekijken van een opgenomen bestand dat de 7025 dan soms ook erg traag wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik IE7, heb cookies en tijdelijke bestanden verwijderd.

 

Hij is idd iets sneller geworden, met het opstarten van de webinterface, maar hij lijkt wel of de verbinding naar de box ergens "afgeknepen" wordt.

 

De webinterface van de dm7025+ laat nu wel meer zien, ook zie ik nu de kanalenlijst. Maar als ik hem vervolgens afsluit/dicht klik, dat doet hij dus niet, en moet hem afsluiten d.m.v. Taak beheer.

 

Vreemd of niet? Ik heb in het verleden ook een dm7025 gehad, en kan me niet herinneren dat ik problemen heb gehad met de webinterface.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Gait33,

is er al een aanpassing gedaan betreffende
hosts (op dreambox,router en PC)
workgroup (allemaal lid van dezelfde)
Internet Opties /beveiliging (trusted sites, IP-nummer der leden toevoegen)

?

euhh, ik heb met andere dreamboxen nooit iets moeten veranderen (500s 7000s of 7020s) deze boxen kon ik gewoon in het netwerk hangen, even het ip-adres in desbetrefde boxen veranderen en gaan met die banaan. Met de 7025+ doe ik hetzelfde, even het ip-adres veranderen in de box, enhij blijft gewoon erg traag. Webinterface afsluiten dicht klikken wil dus niet, dit moet dus via taakbeheer.

Ik heb de firewall uit gezet maar geen verbetering. crazy

cheers

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...