Ga naar inhoud


Levering van DM800 voor onbepaalde tijd opgeschort!?


Optimist

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik het bericht van de eigenaar van een satellietwinkel (officiele distributeur) dat Dream Multimedia voor onbepaalde tijd de levering van DM800 ontvangers heeft gestaakt.

 

Vraag: is dit al bekend / kan iemand anders dit bevestigen?

 

Optimist

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Optimist
Vandaag kreeg ik het bericht van de eigenaar van een satellietwinkel (officiele distributeur) dat Dream Multimedia voor onbepaalde tijd de levering van DM800 ontvangers heeft gestaakt.

Vraag: is dit al bekend / kan iemand anders dit bevestigen?


Dit klopt. Als je tenminste Media Labs bedoeld (de nederlandse importeur (v.h. Satellietland)). Reden hiervoor is dat Dream Multimedia, op dit moment, niet kan garanderen dat alle exemplaren foutvrij zijn. Dream Multimedia (de fabrikant dus) levert kennelijk nog wel gewoon uit aan de dealers/importeurs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

alleszins off-topic en zonder bronvermelding of officiele bevestiging.

 

zou het me wel kunnen voorstellen, maar echt geloven doe ik het niet dus.

 

ik heb er ook niets aan om op de hoogte te zijn van leveringen en voorraad, anders dan: "komt mijn bestelling snel".

 

cheers

Baby Did A BAD BAD Thing

Chris Isaak

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
alleszins off-topic en zonder bronvermelding of officiele bevestiging.

zou het me wel kunnen voorstellen, maar echt geloven doe ik het niet dus.

ik heb er ook niets aan om op de hoogte te zijn van leveringen en voorraad, anders dan: "komt mijn bestelling snel".


Maar goed, de vraag was ook niet door jou gesteld...

De importeur heeft in de laatste mailing gevraagd die berichten niet op boards te citeren, dus dat doe ik dan ook niet.

Dat er geen "bron bevestiging is" wil nog niet zeggen dat het niet klopt.... Overigens vindt ik mijn antwoord helemaal niet off-topic, daarintegen jouw reactie betreffende voorraad wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die al een DM800 hebben wil niet zeggen dat ze teruggeroepen hoeven worden. Er is een probleem die ook al in het topic over een bepaalde serie wordt besproken. Als de DM800 warm wordt door op een HD kanaal te staan, dan loopt hij vast. Dit komt doordat bij het soldeerprocess in de fabiek iets niet goed gegaan is. De geheugen chips laten dan los. Omdat Dream nog niet kan bevestigen dat dit probleem verholpen is, heeft Sat-land besloten geen DM800 boxen door te verkopen waar zij zelf niet zeker van zijn dat ze het euvel kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit komt doordat bij het soldeerprocess in de fabiek iets niet goed gegaan is.

Is dit een officieel bericht van DMM, of heeft iemand dit gegeven ergens eigenhandig geproduceerd?

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...