Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sattos

tomtom6 geeft geen splitsing (autosnelwegA76 EN A2)

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb nokia n95 en ik tomtom 6 opzitten.Alles loopt naar behoren behalve op 2 punten na.Ik ben van de week richting Scheveningen gereden op de autosnelweg (A15 RIDDERKERK) worden geen melding gemaakt van dat er 2 snelwegen ontstaan nl A16 en A15.Als je op de punt aankomt weet je niet welke autosnelweg je moet nemen.

Ook op E314(Belgie) richting Heerlen,Aachen,wordt ook geen melding gemaakt van dat je een splitsing moet verwachten.Nl A2 richting Maastricht en A76 richting Heerlen en Aachen.

Hoe moet ik dat oplossen,updaten?

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kan indien je de kaarten hebt :D

Ik heb zelf die nieuwe kaarten op mijn pda gezet, en deze zijn super gedetailleerd. Maar ik heb er ook TT7 opgezet, en weet niet of dit op de N95 gaat. Dat is nl Symbian 3 sw, en weet niet of dat wel zal gaan. Bij mijn N70 (Symbian 2) kan ik niet hoger als TT5 mobile, maar heb er later wel versie 6,75 kaarten opstaan van mijn TT6 Navigator van de PDA. smirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: sattos
tomtom7 op n95 dat gaat niet

Dat is dan pech voor je frown
Je zou nog kunnen proberen de kaarten van 7.15 op een TT6 te zetten, dat is mogelijk las ik ergens op het net smirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja zeker weten, ik heb nog even gezocht voor je op een Engels forum. Het ging daar over TT7 en de kaarten daarvan gebruiken op een N95. Maar zoals dat vaker gaat kon ik het niet meer terug vinden. Als ik dit soort dingen lees en het komt mij van pas met zo´n zelfde apparaat sla ik het altijd gelijk op. Maar ik heb een N70 dus zal het wel niet belangrijk genoeg gevonden hebben smirk Ik heb deze 7.15 en 7.20 kaarten wel op mijn Asus pda staan, ze zijn stukken nauwkeuriger als de 6 versies. Ze laten nu ook de rijbaan zien waarop je rijd indien die uit meerdere banen bestaan. Vroeger zag je soms niet dat je op de parallel baan zat :D De kaarten hebben ze ook wat minder gedetailleerd gemaakt, dus geen waterpartijen en bossen ed. Details die voor navigatie niet noodzakelijk zijn. Zo hebben ze Europa op een 2 GB geheugen kaart geprutst. Met alle landen gedetailleerd erop, en niet alleen de hoofdwegen zoals vroeger. Jammer dat dit ook niet op mijn TT5 mobile past, want deze heeft nog Symbian2 sw crazy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo,

je gebruik 7.15 of 7.20 op je pda,kan ik die zelfde 7.15 0f 7.20 ook voor mijn nokia n95 gebruiken?zoja,geef mij een hint waar ik die kan downloaden?zonder gevaar te lopen voor virussen

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@sattos, bij mijn N70 kreeg ik het iig niet voorelkaar. Of het met jou N95 wel gaat confused Die kaarten zijn wel te vinden via Google wink

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zelfs in de nieuwste versie 7 kaarten zijn nog lang niet alle wegen veranderingen verwerkt. Heb dit zelf ook reeds meerdere keren ondervonden.

tomtom is en blijft een hulpmiddel en samen met je eigen verstand kom je precies waar je heen wilt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: pietpiet50
zelfs in de nieuwste versie 7 kaarten zijn nog lang niet alle wegen veranderingen verwerkt. Heb dit zelf ook reeds meerdere keren ondervonden.

Dat kan natuurlijk ook niet, geen 1 systeem zal up to date zijn. Bij TT lopen de kaarten zelfs meer als een half jaar achter. Wat nu juist TT7 wel heeft is dat je die kaarten zelf wel up to date kan maken, je kunt de kaarten zelfs aanpassen. Als er dus nu straten of wat ontbreken kun je die toevoegen. Zelf heb ik dit nog niet gedaan omdat ik eigenlijk nog geen straat of rotonde van belang gemist heb smirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast hummiesat
Origineel bericht van: sattos
gebruik je versie 7 op nokia n95?

mvg

Dat zou knap zijn want voor Symbian OS is er volgens mij alleen maar TT6.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen