Ga naar inhoud


videobanden digitaal omzetten


Ome Merde

Aanbevolen berichten

bij een Duitse grootgrutter staat een "DVD maker" te koop. nu ben ik niet zo'n fan van dit soort items maar kan iemand mij vertellen of zoiets een beetje zou kunnen werken ?

dus VHS'jes omzetten naar de PC om er vervolgens een DVD van te roken ?

 

• zet eenvoudig analoge videobestanden om in digitale bestanden

• maakt van uw film op videoband een DVD-film

• incl. software ArcSoft Showbiz DVD, ArcSoft Media Converter, DVD2, S-video/AV-kabel en AV-/scart converter

 

 

 

merDe

post-217-1318259862,0538_thumb.jpg

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ome Merde
bij een Duitse grootgrutter staat een "DVD maker" te koop. nu ben ik niet zo'n fan van dit soort items maar kan iemand mij vertellen of zoiets een beetje zou kunnen werken ?
dus VHS'jes omzetten naar de PC om er vervolgens een DVD van te roken ?

• zet eenvoudig analoge videobestanden om in digitale bestanden
• maakt van uw film op videoband een DVD-film
• incl. software ArcSoft Showbiz DVD, ArcSoft Media Converter, DVD2, S-video/AV-kabel en AV-/scart converter




merDe


Ja Merde,
ik heb dezelfde afgelopen zaterdag aangeschaft.
ik heb nu 1 videoband gekopieerd
beeld is redelijk, gezien de oudheid van de videoband.
geluid is minder, er zit n.l. een tik in

het kan natuurlijk ook zijn dat ik de instellingen niet goed heb ingesteld, wegens tijdgebrek heb ik e.e.a. nog niet kunnen onderzoeken.

op de vraag of het werkt is mijn antwoord ja, maar of e.e.a. bevredigend is, betwijfel ik nog

er is wel een FAQ mogelijkheid voor vragen en opmerkingen, daar ben ik ook nog niet aan toe gekomen

wordt vervolgt

groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor dat werk de EasyCap een dergelijk apparaat dat ik voor € 20,- gekocht heb. Als extra composiet en S-video ingang werkt het bij mij goed. Voornamelijk om het beeld van bewakingscamera's even op het internet te zetten en om thuis de boel in de gaten te houden. Ook de VHS banden die ik ermee op DVD gezet het zijn goed te bekijken. Ik heb er net twee stuks bijbesteld voor vrienden.

 

Expirimenteer wel even met verschillende capture programma's. Daar zat bij mij erg veel verschil in kwaliteit. Ik gebruik meestal DVD-creator.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat ze bij die grootgrutter kosten, maar ik heb ze via het internet gekocht voor die prijs. Prijs is inclusief verzendkosten, pakje kwam zo uit Hongkong. shocked

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Albert_H
Ik weet niet wat ze bij die grootgrutter kosten, maar ik heb ze via het internet gekocht voor die prijs. Prijs is inclusief verzendkosten, pakje kwam zo uit Hongkong. shocked

Albert_H.


Ik ook maar dan voor minder dan de helft. laugh

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
hmmm, van 2 tientjes ga ik ook niet dood, wellicht wip ik er eens binnen voor zo'n ding smile
thnx!



merDe


Ik had wat instellingen niet goed staan.

Apparaatje werkt goed, ik ben nu mijn 2e videoband aan het omzetten.

met vriendelijke groet
poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, anders gewoon een Pinnacle Dazzle kopen voor ongeveer 4 tientjes, zit er nog een degelijk stukkie hardware in en met Studio is het opnemen en bewerken van je ouwe VHS bandje een fluitje van een cent.

 

DVD output kan dan zelfs Dolby Digital compatible zijn.

Joepie !

 

whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...