Ga naar inhoud


[800] Is het verstandig om deze aan te schaffen ?


Mecoi

Aanbevolen berichten

Wanwizard heeft nu een ban van 1 maand.

Ik bleef netjes en het was dan ook nergens voor nodig om zo onbeschoft en beledigend te keer te gaan.

@wanwizard, tot slot: ik weet wel degelijk wat er door wie "gecommit" wordt want ik lees de 1 en 2 mailings ook al ruim 3 jaar.

Als er iemand van Pli bijvoorbeeld een stukje MHW code commit moet er niet meteen gedaan worden alsof Pli een eigen GUI schrijft want dat gaat veel te ver. Felix schreef ooit als reactie op de stress die het gebruik van de enigma 1 MHW code voor Enigma 2 toen veroorzaakte letterlijk: "Ok, if they want it out no problem. I can write this code within 1 hour myself. I don't understand the fuzz".

Jij weet als geen ander dat ruim 90% van enigma 1 en 98% van enigma 2 door Dream geschreven is. Daar brengt die 2 % door derden ech geen verandering in.

De effort (van bijvoorbeeld Pli) vind ik prachtig en stel ik net als ieder ander zeer op prijs, maar die grootdoenerij eromheen mag best eens een aantal tandjes minder.

Teams als Pli en gemini doen vaak alsof er zonder hen geen Dreambox zou zijn en dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het interessanter maken van originele Dreambox firmware is een effort van velen en niet alleen van Pli of Gemini, of Radxnl of Tagana of The Doc, maar van iedereen samen.

Die "iedereen" maakt wel gebruik van een platform (98%) gemaakt door Dream en gemaakt voor ons allen.

Ik weet 100% zeker dat geen enkel bestaand team in staat is dat platform (enigma 1 of 2) zelf te schrijven. Daar zijn de programmeurs van Dream toch echt wel superieur. Zonder enigma 1 of enigma 2 geen platform en dus ook geen Pli, geen Gemini, geen Ronaldd, geen DaVinci etc.

Dan tot slot het feit dat ik jullie te kort zou doen of zelfs beledigen. Denk eens na man!

Door je zo op te stellen als jij nu doet beledig je de programmeurs van Dream Multimedia, want die zouden zonder "jullie" immers nergens zijn als ik "jullie" mag geloven.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...