Ga naar inhoud


[800] Is het verstandig om deze aan te schaffen ?


Mecoi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik zou zeggen gewoon kopen.

maarja mijn box loopt dan ook perfect.

 

een ander zou zeggen absoluut niet doen.

want die heeft een slecht werkende box.

 

maar ik denk dat je geluk moet hebben.

laat hem in de winkel demonstreren op een hd kanaal.

en dan een half uurtje laten staan daarop (of langer)

 

edje

 

p.s. hdd is hier extern

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al 4 jaar een DM7000 en sinds 3 weken een DM800 erbij.

Geen enkel probleem gehad, behalve een reset kan wat vervelend zijn door de voeding meerdere keren erin en eruit te halen.

Verder geen warmte problemen en vastlopers, wel een externe HD aangesloten om die warmte niet uit te dagen.

 

Mijn advies: no risc, no fun!

----------------

Dreambox 7000S + DM800 HD

Linux SME server

Rotor Sat HH100 - DiSEqC 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou je inderdaad kunnen doen, maar op dit moment zou ik niets kopen. Er zijn wel degelijk problemen met die 800 en Dream heeft ze duidelijk nog steeds niet onder controle.

Voor zover ik in kan schatten waren alleen de eerste boxen uit de serienummer reeks 84 redelijk goed. De nieuwere versie worden als ze een uurtje op astra HD staan vreselijk warm en dat is gegarandeerd erg slecht voor de hardware.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld (15-8, 10.15 uur) met een winkel in Duisburg voor een db800. De vriendelijke dame vertelde mij dat alle db800's terug zijn geroepen omdat er een hardware fout in zat. Wanneer de nieuwe serie kwam was nog niet bekend.....

 

Prettige dag, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze week een dreambox 800HD geinstalleerd.

Eé van de vervaarlijke 86-serie en ik moet zeggen, hoegenaamd geen probleem. Alles werkt perfect.

 

Ik heb een 84-versie, idem dito, heb externe e-Sata van 500 gig en werkt ook perfect. Niets dan positieve klanken hier.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cremas
Net gebeld (15-8, 10.15 uur) met een winkel in Duisburg voor een db800. De vriendelijke dame vertelde mij dat alle db800's terug zijn geroepen omdat er een hardware fout in zat. Wanneer de nieuwe serie kwam was nog niet bekend.....

Prettige dag, Cremas
Dit gaat om de winkelvoorraad, ik was te laat om mijn bericht aan te passen!

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een week een dm800 en moet zeggen een te gekke box.

Mooi beeld met HD zenders. Alleen merkte ik wel iets op toen ik naar PremiereHD aan het kijken was.

 

Na een tijdje (45 min) PremiereHD te hebben gekeken bevriesde mijn box. Moest dm opnieuw opstarten.

 

Waarom dit gebeurde, weet ik niet. Heb nog niet verder naar gekeken.

 

Zeker een aanrader dm800.

 

gr. Emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: emree
Ik heb sinds een week een dm800 en moet zeggen een te gekke box.
Mooi beeld met HD zenders. Alleen merkte ik wel iets op toen ik naar PremiereHD aan het kijken was.

Na een tijdje (45 min) PremiereHD te hebben gekeken bevriesde mijn box. Moest dm opnieuw opstarten.

Waarom dit gebeurde, weet ik niet. Heb nog niet verder naar gekeken.

Zeker een aanrader dm800.

gr. Emree


dat is het algemene bekende probleem van de dm800 box
die bevriest na een tijdje op een HD zender te hebben gestaan

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: emree
Ik heb sinds een week een dm800 en moet zeggen een te gekke box.
Mooi beeld met HD zenders. Alleen merkte ik wel iets op toen ik naar PremiereHD aan het kijken was.

Na een tijdje (45 min) PremiereHD te hebben gekeken bevriesde mijn box. Moest dm opnieuw opstarten.

Waarom dit gebeurde, weet ik niet. Heb nog niet verder naar gekeken.

Zeker een aanrader dm800.

gr. Emree


Was de dm800 ook gloeiend heet. Bij mij is dat wel het geval op het moment dat de freeze optreed. Daarnaast ook nog veel problemen tijdens het zappen.(tune failed).Ze zouden mij voor date probleem een nieuwe tuner sturen maar tot op heden niets meer van Dream vernomen.

voor het heet worden van de box heb ik inmiddels een verzoek gekregen om de box op te sturen naar Dream. Ik ga eerst wachten op de tuner. Als de nieuwe tuner het probleem niet oplost dan stuur ik hem op naar Dream.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...