Ga naar inhoud


MTV HD op komst


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Volgens telesatellite is MTV HD op komst en dit voor midden-september, 1080i met Dolby 5.1, blijkbaar voorzien voor de belangrijkse Europese boeketten met HD opnames van festivals, concerten en andere HD-programma's.

 

Hierna het artikel (het voorgaande is er de samenvatting van)

 

MTV Networks prévoit de lancer à la mi-septembre en Europe un canal MTV HD qui sera diffusé en HD 1080i avec un son Dolby Surround 5.1. Ce signal ,émis depuis Varsovie,destiné à être repris sur les principaux bouquets européens , va proposer principalement des enregistrements HD des grands festivals de musique, des captations HD de concerts et de manifestations musicales, comme les "MTV Video Music Awards" et les "MTV Europe Music Awards", des séries populaires telles que "MTV Unplugged" et "VH1 Storytellers", et des séquences extraites des programmes HD de la chaîne pour les enfants Nikelodeon,le week-end. Rappelons que MTV Networks exploite une chaîne HD aux USA depuis janvier 2006. Nous ne savons pas si cette chaîne sera incluse dans l'offre HD de CanalSat...alors que MTV Networks France avait annoncé, il y a un an, par la voix de son représentant Thierry Camas , l'arrivée d'un version HD de MTV France pour la fin 2008...

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: gerritvogels2
Kan het ook in het Chinees.

Gerrit


Een Google vertaling,

Vertaling: Frans » Nederlands
MTV Networks wil starten medio september in Europa een kanaal MTV HD, die zullen worden uitgezonden in 1080i HD met een Dolby Surround 5.1. Het uitgezonden signaal van Warschau, te worden hervat op de belangrijkste pakketten in Europa, zal voornamelijk bieden HD-opnames van de grote muziekfestivals, HD-uitzendingen van concerten en muzikale evenementen, zoals "MTV Video Music Awards" en " MTV Europe Music Awards ", zoals de populaire serie" MTV Unplugged "en" VH1 vertellers ", en beelden uit de programma's HD-kanaal voor kinderen Nikelodeon het weekend. Vergeet niet dat MTV Networks exploiteert een keten HD in de VS sinds januari 2006. Wij weten niet of dit kanaal zal worden opgenomen in het aanbod HD CanalSat ... terwijl MTV Networks Frankrijk had aangekondigd een jaar geleden, via zijn vertegenwoordiger Thierry Camas, de komst van een versie van HD MTV Frankrijk voor het einde van 2008 ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kan het ook in het Chinees.

 

Ja, Kantonees of Mandarijns ?

 

Laat ook eens weten of je met de google-vertaling nu meer te weten bent gekomen dan met de samenvatting die erbij stond.

 

Ik zal de volgende keer gewoon de link plaatsen zonder samenvatting, kan je bij telesatellite om een vertaling gaan vragen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het toch geen rotzooi durven noemen als ze echt gaan uitzenden wat er in dat persbericht staat. Slecht zal het dan toch niet zijn.

MTV Unplugged is zo'n programma waar je blijft bij hangen. Een goed live concert, mooi in beeld gebracht in goeie klank? Laat maar komen zo ik zo zeggen.

 

Maar ja, de gustibus...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Volgens telesatellite is MTV HD op komst

Moet ik die rotzooi ook nog in HD gaan zien?

Opa komt ook eens voorbij wink
Speciaal voor jou hoop ik dat Omroep Max in HDTV komt wink

Zelf vind ik het een prettig vooruitzicht dat er een HDTV muziek zender komt die interviews en concerten gaat uitzenden. Laat maar komen smile (Mag MTV hun andere zenders gelijk ook eens op 720*576 gaan zetten!)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er dan opeens goede muziek komt.. Maargoed, het is maar zien wanneer dit in een CDS pakket komt (ze zullen wel weer een eigen regionale versie willen hebben en die dan zelf op 23,5 oost zetten wat weer tonnen aan bandbreedte gaat kosten die de abonnees op mogen hoesten) en als het er dan is zal het wel in het HD-pakket komen.

Origineel bericht van: gerritvogels2
Kan het ook in het Chinees.

 

Gerrit

MTV网络计划发射在9月中旬在欧洲的MTV频道,房屋署,这将是广播在1080 i的高清与杜比环绕5.1 。信号发出的从华沙,将被收回就主要的套件在欧洲,将主要提供高清录制的大型音乐节,高清广播音乐会和音乐节目,如“ MTV音乐录影带奖”和“ MTV欧洲音乐奖“ ,受欢迎的系列,如”的MTV不插电“和” vh1说书人“ ,和画面,从方案的高清频道为儿童nikelodeon周末。请记住, MTV网络经营的连锁房屋署在美国,自2006年1月。我们不知道,如果这个频道将被包括在提供高清canalsat ...同时, MTV电视网法国宣布了一项在一年前,通过他的代表亨利camas ,到达某个版本的高清MTV的法国为2008年年底...

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tfh,

 

Ik ben dan wel 63, maar dat MAXgedoe????

Stroperig en voor kijkers die aan alxheimer lijden.

Maakt niks uit of ze HD uitzenden; ik kijk toch niet.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit wordt natuurlijk niet FTA. HDTV moet geld opleveren. Uiteraard acht ik wel dat de kans redelijk is dat er een Seca signaaltje bijkomt voor CDS.
Ik denk niet meteen dat CDS op Hotbird haar kanalen wil slijten. Ze zullen hem dus moeten doorstralen naar één van de Astra's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...