Ga naar inhoud


MTV HD op komst


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Zal dit dan ook betekenen dat VH1 in Hd komt? Of is dat geen onderdeel van mtv?

Vind persoonlijk de mtv zenders (met uitzondering van MTV Dance) veel meer op praat zenders lijken, ipv muziek zenders.

 

Er word nog amper muziek op gedraaid.. confused

 

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Origineel bericht van: gerritvogels2
Kan het ook in het Chinees.

Gerrit

MTV网络计划发射在9月中旬在欧洲的MTV频道,房屋署,这将是广播在1080 i的高清与杜比环绕5.1 。信号发出的从华沙,将被收回就主要的套件在欧洲,将主要提供高清录制的大型音乐节,高清广播音乐会和音乐节目,如“ MTV音乐录影带奖”和“ MTV欧洲音乐奖“ ,受欢迎的系列,如”的MTV不插电“和” vh1说书人“ ,和画面,从方案的高清频道为儿童nikelodeon周末。请记住, MTV网络经营的连锁房屋署在美国,自2006年1月。我们不知道,如果这个频道将被包括在提供高清canalsat ...同时, MTV电视网法国宣布了一项在一年前,通过他的代表亨利camas ,到达某个版本的高清MTV的法国为2008年年底...


Geweldige reactie: Men vraagt, wij draaien..

@Paullo: Bedankt voor het nieuwtje. Ik ben er helemaal klaar voor!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Gerrit Vogel een vertaling:

MTV网络计划发射在9月中旬在欧洲的MTV频道,房屋署,这将是广播在1080 i的高清与杜比环绕5.1 。信号发出的从华沙,将被收回就主要的套件在欧洲,将主要提供高清录制的大型音乐节,高.

清广播音乐会和音乐节目,如“ MTV音乐录影带奖”和“ MTV欧洲音乐奖“ ,受欢迎的系列,如”的MTV不插电“和” vh1说书人“ ,和画面,从方案的高清频道为儿童nikelodeon周末。请记住, MTV网络经营的连锁房屋署在美国,自2006年1月。我们不知道,如果这个频道将被包括在提供高清canalsat ...同时, MTV电视网法国宣布了一项在一年前,通过他的代表亨利camas ,到达某个版本的高清MTV的法国为2008年年底...

 

Funge tjonge loempia, MTVinge longe HDsangtjong

Dit zijn de headlines cool

 

Laat maar komen hoor de mooie unplugged concerten in HD maar die zijn meestal opgenomen in het toen 4:3 SD systeem, dus die zullen dan ook alleen maar geupgrade worden

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: partyfart
is er nog wel voldoende ruime op 23'5 voor HD kanalen, zonder verlies van bandbreedte en kwaliteit?


Je kan beter vragen: is er nog wel voldoende geld om de transponderhuur te voldoen? Anders had het HD pakket van CDS er wel wat anders uitgezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je de post op het UK forum "De Digitale Spion" gelezen smile De bron voor deze post:

 

" an HD channel dedicated to music and kids programming.

 

Launching at 12pm CET on September 15, 'MTVNHD' will initially be available in Belgium, Denmark, Finland, Norway, Poland and Sweden. The channel will be rolled out to other territories - including the UK, France, Germany, Mexico, Brazil and Spain - by the end of the year.

 

The 24-hour service will include a mixture of original and acquired shows, including a daily chart countdown programme, an extreme sports series and a weekly show drawing content from the MTV archives. Featured live concerts include Matchbox Twenty, Nickelback and Meatloaf.

 

Sister channel Nickelodeon will also have a branded presence on the service, with programmes such as SpongeBob SquarePants, Jimmy Neutron and Mr. Meaty.

 

MTVNHD will be operated from MTV's Warsaw office. "

 

Uit deze bron blijkt echter niet dat MTV HD fysiek op de Thor te zien zal zijn, het lijkt me overigens wel logisch gezien het feit dat het gehele pakket van Canal Digital Nordic zich op de Thor bevindt en ze Eurosport HD ook vanaf de hotbird "doorstralen" naar een eigen transponder op de Thor.

 

Ik hoop dat Sky UK ook snel MTV HD binnen hun HD pakket opneemt aangezien mijn Sky kaartje met HD abbo reeds onderweg is :D

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup
Van mij hoeft deze niet in een CDS pakket er is al genoeg van die rommel ook al is het in SD.

Laat juist maar wel komen. Wat mij betreft mogen ze wel wat van die sport en film zenders uit het pakket mikken...

Ergo: Overal is een markt voor. En uiteindelijk zal Viacom zelf voor transponder ruimte zorgen, zoals voor (vrijwel) andere MTV zenders.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit Gazet van Antwerpen van vandaag:

 

MTV lanceert midden september zijn eigen High Definition kanaal in België. Naast muziekclips, soaps en extreme sporten zal de zender ook live concerten in HD aanbieden onder de naam MTVNHD.

 

Vanaf maandag 15 september, 14u00 lokale tijd, kunnen de HD-kijkers genieten van het allerbeste op muzikaal vlak. Ook de populaire kinderzender Nickelodeon gaat mee in het HD-avontuur. Vanaf midden september kunnen kinderen zich verheugen op een uiterst gedetailleerde versie van de gele SpongeBob, Jimmy Neutron, en Mr. Meaty.

 

Het blijft voorlopig onduidelijk via welke operator MTVNHD te zien zal zijn."

 

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Morgen is het zover :-) MTVNHD wordt als het goed is rond 12:00 gelanceerd :-) Vandaag is naast een SECA en Cryptoworks key ook een CONAX key toegevoegd, ik neem aan dat deze voor Canal Digital Nordic is, het enige vreemde is dat tot nu toe nog geen transponder bekend is op de THOR sat waarop CD Nordic MTVNHD wil gaan uitzenden, ik neem aan dat hun abbonees er niet op zitten te wachten alleen deze zender via de Hotbird te gaan bekijken smile

 

De EPG draait ook al enkele dagen en ik moet zeggen een leuke programmering :-) Bijna elke dag een live concert en zo te zien ook voldoende tijd voor clips in HD (al dan niet geupscaled).

 

Ik hoop dat ik morgenavond aangenaam verrast wordt, ik stel iig zovast mijn PVR in :-)

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

jacksparrow kun jij dan een 30 seconden sample voor ons online zetten? Ik ben erg benieuwd.

 

En die Seca "key" is dus ongeveer nagra3-over-seca2, dus lastig voor de hobbyisten smile Maar een nieuw cyfra kaartje is overweg, maar als jij hem al hebt, graag een sample!

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...