Ga naar inhoud


[Enigma2] Youtube plugin


Gast Torchwood

Aanbevolen berichten

Misschien is het al bekend onder sommigen, maar er is een Youtube plugin gebouwd voor de Enigma2 machines. Ik heb zelf een 800 en heb deze ipk bestandjes geïnstalleerd. Helaas is het mij nog niet gelukt om daadwerkelijk een filmpje af te draaien, al staat de plugin netjes in het overzicht. Heeft iemand al ervaring met deze plugin onder Pli Jade? Voor de zekerheid en voor de fans heb ik de plugin in een RAR bestandje toegevoegd.

 

Sorry, ik krijg op dit moment met geen mogelijkheid bestandjes toegevoegd. Ik zal het op een later tijdstip nog een keer posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb zelf een 800.

Heb de files opgehaald alleen hoe installeer je het want ik het via een telnet sessie gedaan en alles lijkt goed te gaan maar waar moet ik hem dan starten??

 

see ya,

 

Jeejee99

Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jeejee99
Ik heb zelf een 800.
Heb de files opgehaald alleen hoe installeer je het want ik het via een telnet sessie gedaan en alles lijkt goed te gaan maar waar moet ik hem dan starten??
see ya,
Jeejee99

Je krijgt tijdens het installeren in telnet een error:
Code:
root@dm800:~# cd /                                                             root@dm800:/# ipkg install /tmp/enigma2-plugin-extensions-youtubeplayer_0.2-r1_ipsel.ipk                                                                      Installing enigma2-plugin-extensions-youtubeplayer (0.2-r1) to root...         Nothing to be done                                                             An error ocurred, return value: 1.                                             Collected errors:                                                              ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for enigma2-plugin-extensions-outubeplayer:                                                                           enigma2-plugin-extensions-vlcplayer(>= 2.6cvs20080801) gdata.py(>= 1.11)                                                                             root@dm800:/#                                                                  Broadcast message from root (Sun Aug 17 20:42:39 2008):                        The system is going down for reboot NOW! 

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Dat ziet er gaaf uit! Is dat voor gehele E2 platform of alleen voor Pli toepasbaar?

Heeft iemand het al succesvol werkend?

Volgens mij is dat alleen voor de Gemini2-370
Ik heb het getest met een andere image, maar dan krijg je niks als errors en de plugin wordt niet geinstalleerd.

Grts
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ginstalleerd in gemini 3.70 nu, alles netjes geinstalleerd, plugin werkt maar ik krijg geen beeld als ik probeer iets af te spelen, alleen de volgende foutmelding : Error with VLC server : errno socket error (146,'connection refused')

 

iemand ?

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze plugin werkt perfect, heb hem zelf al een tijd draaien onder Nabilo.

Je moet wel VlcPlayerExtended mit Playlist- und Internetstreaming- Unterstützung installeren op je dream en vlc op je computer hebben.

Als jullie nu eens de bovenste link in dit topic lezen weet je ook hoe het moet.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt hier ook nu op gemini.

 

De laatste VLC (PC) gedownload en geinstalleerd. Dan ga je naar VLC (PC) : instellingen - Voeg Interface toe - klik op Web Interface. Of VLC (PC) opstarten met deze parameters : --extraintf http

 

Nu moet het werken.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

screenshot.jpg

 

screenshot1.jpg

Krijg je ook een fout melding bij het installeren?

Anders pak je de ipkg handmatig uit met 7zip en kopieer je de boel in de goede map op de dream.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...