Ga naar inhoud


[Enigma2] Youtube plugin


Gast Torchwood

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Hmm heb de plugin er in zitten en VLC draaien en het eerste filmpje werkt prima echter dat is ook de enige. Alle andere filmpjes doen het niet, VLC speelt wel af alleen heb ik een zwart scherm en als dan weer het eerste filmpje kies doet die het wel weer.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook last van, als ik dan vlc op de pc afsluit en weer opstart werkt het eerste filmpje wat ik opstart weer.

Hierna is het weer over.

 

Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Met de nieuwe VLC versie zijn nog problemen. Probeer de 0.8.6 (ouder versie) daarmee werkt het wel.


Bedankt voor de tip, met de oudere versie werkt het prima.

Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Met de nieuwe VLC versie zijn nog problemen. Probeer de 0.8.6 (ouder versie) daarmee werkt het wel.


Soms zijn die kleine tips nét datgene waar je al uren naar op zoek ben. Werkt nu ook hiero! Je moet eens weten wat ik heb lopen kloten om het werkend te krijgen. Superthks wink

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nou, de pret is van korte duur geweest, wilde de Youtube ook op Ronaldd zetten en dat lukte niet. Werkte daarna ook niet meer op de Ozoon, niet goed gesaved denk ik.

Maar krijg het nu op geen enkel image meer voor elkaar, de meeste geven problemen aan met Gdata, anderen images iets over attribute groups...Het is dat ik het werkend gehad heb en de plugin zó geweldig vind, anders was ik er allang mee gestopt! Heb 1001 instellingen geprobeerd maar kom er niet meer uit.

Draait het bij andere Dreamers nog wel goed?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tisnix

Draait het bij andere Dreamers nog wel goed?

De vele reacties kan betekenen;
- het werkt bij niemand meer

of

- het werkt bij iedereen en die beleven zoveel plezier aan de
Youtube plugin dat ze niet meer op dit forum komen.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had youtube draaiend op de 800 door handmatig installeren. Inmiddels was de plugin via Pli ook toegevoegd. Dan komen de automatische updates, waarbij je niet kan kiezen welke updates je hebben wilt. Je raadt het al... na deze updates heb ik youtube niet meer werkend gekregen. Ook op de nieuwste Dreambox hetzelfde probleem nu... jammer, dat wel...

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige plugins die er ontwikkeld worden lijken mij gewoon tijd verspillen (exponentieel)

 

met twee drie klikken van de muis heb ik youtube op mijn pc

 

het surfen naar de tube-film die jij wilt zien (op de dreambox) is extreem waardeloos.

 

dat men overigens dergelijke slechte beeldkwaliteit op z'n dreambox / via z'n dreambox wil afspelen is me echt een raadsel.

 

in yuotube staat misschien 1opde100.000 iets fascinerends en als je liefhebber bent zulks te vinden, dan werk je toch liever aan de PC met multipele vensters en browser tabbladen.

 

chiao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar ben ik dan weer helemaal happy mee! Niet blij dat jij ook geen Youtube meer hebt, maar dat je de oorzaak weet. Ik heb inderdaad op alle images lopen updaten omdat ik dacht dat dat de oplossing zou zijn. Maar daardoor dus niet meer werkend.

 

Ga dan weer eens Ozoon schoon erop zetten en dan verder zonder soft-update. Wordt vervolgd.

 

 

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...