Ga naar inhoud


[Enigma2] Youtube plugin


Gast Torchwood

Aanbevolen berichten

Nou, dan heb je de plugin zeker nog niet helemaal uitgeprobeerd.

Je kan zoeken op trefwoord en dat werkt super. Juist vanuit je luie stoel maffe filmpies zien vind ik gaaf!

Echt wat anders dan met zn allen over een laptoppie hangen!

Zo hebben we slappe lach gehad van "happy tree friends" cartoons, ik geef toe, ieder zijn smaak en je hebt er niet echt een FULLHD scherm voor nodig wink Maar als je het een beetje door hebt, mis je straks Premiere niet eens whistle

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Dreeke
Ik had youtube draaiend op de 800 door handmatig installeren. Inmiddels was de plugin via Pli ook toegevoegd. Dan komen de automatische updates, waarbij je niet kan kiezen welke updates je hebben wilt. Je raadt het al... na deze updates heb ik youtube niet meer werkend gekregen. Ook op de nieuwste Dreambox hetzelfde probleem nu... jammer, dat wel...


Het lijkt weliswaar een gevolg van de update, maar dat is slechts toeval. Youtube heeft net de api veranderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
sommige plugins die er ontwikkeld worden lijken mij gewoon tijd verspillen (exponentieel)

met twee drie klikken van de muis heb ik youtube op mijn pc

het surfen naar de tube-film die jij wilt zien (op de dreambox) is extreem waardeloos.

dat men overigens dergelijke slechte beeldkwaliteit op z'n dreambox / via z'n dreambox wil afspelen is me echt een raadsel.

in yuotube staat misschien 1opde100.000 iets fascinerends en als je liefhebber bent zulks te vinden, dan werk je toch liever aan de PC met multipele vensters en browser tabbladen.

chiao


Naturlijk is het op een pc wat efficienter, maar als je alles uit oogpunt van efficiency gaat bekijken is tv kijken ook vaak zonde van de tijd.

ga eens met 5 mensen om zo'n pc scherm hangen die ergens in een hoekje staat om een youtube filmpje te bekijken is dat leuk?

Maar als je lekker relaxt op de bank met een paar mensen even een paar van die filmpjes kan oproepen, ook al is de beeldkwaliteit dan wat minder, is dat een gave optie.
Hoop dat het snel weer werkt.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...