Ga naar inhoud


overstappen van xs4all naar ziggo, wie weet raad ?


adje

Aanbevolen berichten

ik heb al heel lang een adsl abbo,ik ben begonnen bij de hcc daarna is het overgenomen door xs4all,nu betaal ik een gedeelte aan xs4all en een gedeelte aan de kpn nu komt de vraag.

ik wil alles opzeggen en een abo nemen bij ziggo alles in een pakket ziggo regelt het telefoon nummerbehoud en zegt kpn op,ik zeg xs4all op moet ik nu ook de kpn opzeggen? of vervalt dat dan gelijk met het opzeggen van xs4all, ik zie door de bomen het bos niet meer.

 

 

groeten adje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je geeft zelf antwoord smile

 

Citaat:
ziggo regelt het telefoon nummerbehoud en zegt kpn op

 

Het is lang geleden dat ik in NL dit soort dingen heb gedaan maar de praktijk wees uit dat het verstandig is om het te blijven volgen.

 

Dus neem je abbo bij Ziggo, bel ze na een week op om te vragen of alles geregeld is. Bel dan KPN op of je abbo is opgezegd en je nummer overgeheveld naar Ziggo en bel daarna XS4ALL op om op te zeggen?

 

Schrijf het anders op/Teken het uit. Het helpt vaak als je het op papier ziet staan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je spijt van krijgen.

 

Ik ben al ruim 4 jaar weg bij die ballentent (@hopeloos) en woon niet eens meer in Nederland.

Van de week een mailtje ontvangen dat uit de gegevens van Ziggo blijkt dat ik geen abonnement heb, maar wel een mail adres.

Na ruim 4 jaar zijn ze er al achter!

 

In de tussentijd hebben ze regelmatig ditzelfde mailadres gewoon uitgegeven aan nieuwe klanten die dan van mij vernamen dat het mijn adres was en met mijn advies erbij om asap weg te lopen bij die hopeloze amateurbende.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D

 

vandaag al meer dergelijke roemruchte verhalen gelezen en op enkele mijn verhaal/visie gedumpt.

 

laten we eerlijk zijn; beste miep van de telefonische helpdesk bij welk eender provider

 

je hebt die job en bent er wellicht gelukkig mee,

maar je weet echt "de ballen" van de techniek, de abonnementen of kunt wijzigingen aanbrengen die duurzaam in de database opgenomen worden.

 

neen wellicht heeft miep helemaal geen toegang tot online wijzigen van de database, je kunt dus een keer of tien keer met haar en/of haar collega's bellen

't komt nooit goed.

 

er worden overigens nergens correspondentie adressen gegeven waar jij competent administratief personeel aantreft die je brief per post verzonden adequaat verwerken.

 

of is adequaat verwerken = dood vogeltje spelen en dus zo lang mogelijk misbruiken?

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

xs4all heeft nu de mogelijkheid om je abbo xs4all/kpn om te zetten naar een alleen van xs4all.

ik heb het gedaan stuk goedkoper en sneller nu ,wat betreft telefoon die kan je ook bij xs4all nemen .

wat betreft televisie dat bieden ze niet aan maar daar kan digitenne een uitkomst bieden <anders pak je deze alleen bij ziggo.

kennissen van me hebben ziggo en die zijn nog al eens offline ook met de telefoon dus bezint eer ge begint !

ik zou geen ziggo nemen maar das persoonlijk,gr jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, bij Ziggo zijn geen gebruikers zonder problemen. Er zijn wel gebruikers die de dienstverlening als 'normaal' beschouwen en niet klagen.

 

Meld het als je tevreden bent (een hele maand lang een ongestoorde verbinding is al heel wat voor Ziggo), dan ben je de eerste. smirk

 

 

En sterkte met het weer opzeggen... :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Ziggo vervalt mijn email adres op 26/8/2008.

 

En ja hoor. Weer verkeerd, want het mailadres werkt nog steeds.

Ben benieuwd of het volgende mailtje van Ziggo pas weer over 4 jaar komt... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...