Ga naar inhoud


Planet(KPN)Internetplusbellen opzegen!


MpF1

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: MpF1
Ze doen bij kpn heel moeilijk en zeggen dat als ik opzeg mijn nummer niet behouden blijft!


Lees even de startpost bij Tweakers goed door.
Zelf heb ik helemaal niets opgezegd is allemaal door Telfort gedaan en het telefoonnummer is gewoon mee geporteerd geen enkel probleem gehad.
Wel was op de dag van de overname gelijk mijn email van Planet niet meer bereikbaar dus hou daar rekening mee. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het is al weer even geleden dat ik hier over de ontwikkelingen heb geschreven! Ik heb dus gewoon per telefoon op gezegd en had twee dagen later al een brief van kpn in de bus liggen.

Mijn kpn IPB zou 21 oktober beëindigd worden en Telfort zou die dag de lijn overnemen, Nu had ik op 20 oktober 's middags opeens geen telefoon en internet meer. Heb toen gelijk de kabels aangesloten op de ZyXEL van Telfort. Even wachten, en zag dat het adsl lampje ging branden, toen even aanmelden en werkte meteen goed. Alleen de telefoon nog niet, maar die deed het de 21ste ook met mijn oude nummer.

Ben dus zeer tevreden over het verloop van de overstap, heb tot nu toe nog geen probleem gehad met internet of bellen, en hoop dat dat zo blijft.

Dreambox One Ultra HD/Dreambox 8000 HD/Dreambox 500 HD/2x Xtrend ET400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
ik zou morgen voor de zekerheid even bellen. de naam opschrijven van degene met wie je gebeld hebt, sta je meteen een stuk sterker mocht het misgaan

merDe


Moet je idd altijd doen alleen geeft het geen garanties! Ik heb ook wel eens een probleem gehad met de KPN, ik noteer altijd alle belletjes met datum, tijd en de namen van de mensen die ik gesproken heb. Alleen bij de KPN blijken er wel eens namen doorgegeven te worden van mensen die er niet lijken te werken!
Als je later n.l. namen vermeld van mensen wie je eerder gesproken hebt over het probleem wordt er gezegd dat deze helemaal niet werken bij de KPN confused

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...