Ga naar inhoud


Taakbalk XP verdwenen


tracker

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat mijn taakbalk niet meer zichtbaar is. Ook heb ik alleen nog maar de achtergrond van het bureaublad en zijn alle pictogrammen weg.

Systeemherstel helpt niet en alleen via taakbeheer zijn programma's bereikbaar.

Weet iemand hoe dit te verhelpen is? OS is Windows XP prof.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pedro bedankt voor de hulp.

 

De link heb ik meteen nagekeken maar er staat niets over het ontbreken van de pictogrammen op het bureaublad. Ik zal wel eens proberen of een andere gebruiker er geen last van heeft.

 

Het reparatiebestand is lastiger omdat het een rare extensie heeft.

 

Trouwens de Windowsknop geeft geen reactie, wel taakbeheer (Ctr+Alt+Del).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gok is dat er nu twee monitoren staan gedefinieerd, waarvan de "verkeerde" de primaire monitor is. Dus naar beeldscherm eigenschappen gaan, controleren hoeveel monitoren er staan, en er voor zorgen dat er maar eentje aan staat. Wel zeker weten dat je de juiste uitzet.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Mijn gok is dat er nu twee monitoren staan gedefinieerd, waarvan de "verkeerde" de primaire monitor is. Dus naar beeldscherm eigenschappen gaan, controleren hoeveel monitoren er staan, en er voor zorgen dat er maar eentje aan staat. Wel zeker weten dat je de juiste uitzet.


Je bent me net voor, daar zat ik ook aan te denken. Of draai de primaire monitor om en zet daarna de andere uit, anders loop je kans dat je zwart beeld krijgt. Je kunt ook eventueel de stekker(s) achterop de computer verwisselen natuurlijk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...