Ga naar inhoud


wifi en centrion logo ineens verdwenen op ibm r52


moesie

Aanbevolen berichten

als ik mijn laptop opstart kreeg ik altijd rechts in de hoek een centrion logo te zien maar sinds gisteren geef de computer alleen intel inside aan als logo en sinds dien is mij wireless ook ineens verdwenen. ik heb de wireless kaart eruit gehaald en de contacten schoongemaakt en er weer ingezet maar het heeft niets geholpen. software matig van de wireless verbinding staat alles goed maar de wireless kaart hardwarmatig ziet de computer niet heef iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: moesie
maar hij heeft het 1,5 jaar goed gedaan nooit ergens problemen mee gehad. kan de willers kaart ineens zo maar stuk gaan? de driver is ook goed.


Alles kan stuk gaan, soms na een uur, soms na 10 jaar. Als eerste zou ik toch de drivers deïnstalleren, opnieuw downloaden en weer installeren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de TS praat over het logo wat door de BIOS wordt getoond. Daar helpt geen driver installatie bij.

Er kunnen 3 dingen aan de hand wezen.

- De BIOS is geupdate naar een nieuwe versie zonder logo

- De wireless kaart is niet 100% meer

- Een programma heeft het logo uit de BIOS gehaald of de juiste config (firmware) uit de wireless adapter...

 

Ik gok zelf op optie 2...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...