Ga naar inhoud


eredivisielive frequentie


De_Muts

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoge frequenties zijn toch hoger dan de 162 en 170Mhz waar ze bij ons op zitten? En bovendien heb ik volledig metalen connectoren gebruikt en ben de hele keten nagelopen.

Ik heb nog - ik denk ten overvloede - in de meterkast een aardedraadje aangebracht bij het aansluitpunt. Er zit zo'n apart schroefje waar een aardedraad op zou horen en dat zat er niet. Verder zit alles goed in elkaar en ik heb geen splitters of versterkers.

 

Als ik met het tooltje van DVBviewer kijk, zie ik ook alleen maar storingen op transponder 25 en 26. De rest is prima, zonder haperingen. Ik denk dan dat het aan Ziggo ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast spiderman002

Ziggo meld storing frown op 4 voetbal kanalen zie onderstaande komt van de site van ziggo:Groepsstoring

van zaterdag 30 augustus 15.35 uur tot (nog niet bekend)

Eredivisie Live:

 

Indien u problemen ondervind met het signaal van de 4 Eredivisie Live kanalen raden wij u aan om het volgende uit te testen.

 

Haal eventuele splitters of versterkers van uw hoofdaansluiting af en sluit uw decoder direct aan met een korte,

goed afgeschermde antennekabel (coaxkabel). Het is van belang dat er een directe verbinding is tussen de hoofdaansluiting en uw decoder.

Haal de stroom van de decoder af en wacht 30 seconden, hierna zet u uw decoder weer aan.

Heeft u hierna nog steeds problemen op deze kanalen belt u dan met onze klantenservice via 09##-####.

U kiest voor optie 4 en daarna voor optie 1.

 

 

Met vriendlijke groet cool

 

spiderman002

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Liefhebbers Ziggo:

 

In ieder geval het oude Multikabel gebied:

Kopieer ook de bestanden scan.conf en scan.end naar de folder var/tuxbox/config. Dit maak het zelf scannen iets makkelijker bij sommige Keywelt images.

 

Ik heb alles weer onderverdeeld in verschillende bouquetten. Ik heb overal beeld.

 

Kan onze 'goedaardige gele robot' uitleggen waarom ik Regio 22 niet op kon halen terwijl alle andere kanalen het wel doen. ZOu het iets te maken kunnen hebben met de set van het oude Casema gebied? Ik heb regio 22 maar handmatig toegevoegd aan de services.xml en in het bouquet Regionaal verwerkt.

 

 

 

20080831_Ziggo_Multikabel.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spiderman002
Indien u problemen ondervind met het signaal van de 4 Eredivisie Live kanalen raden wij u aan om het volgende uit te testen.

Dit is toch weer typisch Casema/Ziggo. Als je individueel een storing meldt, zeggen ze vrijwel altijd dat er niets aan de hand is. Blijkbaar heeft half Nederland geklaagd.

Maar ik ben benieuwd hoe dit mij gaat helpen. Ik heb op de andere transponders 0,0 last; alleen 25 en 26 geven me hoofdpijn en op de Dreambox 500C zelfs 0 kanalen. De PC scant ze wel, maar geeft de zenders haperend door.

De hele keten bestaat uit goede kabels de dito connectoren. Ik kan de boel niet dichter bij de meterkast zetten. De kabel inkorten kan ook niet want die is nu eenmaal 10 meter. Het heeft 2 jaar goed gewerkt.

En ik kan mijn tv niet even op mijn nek meenemen naar de gang (42" plasma). Dus wat ik daar moet met mijn Dreambox is mij een raadsel... Kan Ziggo niet gewoon het probleem oplossen vraag ik me af?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Royalty
weet iemand of het maar bij deze 4 kanalen blijft, of krijgen we die andere 4 er ook bij?

Welke 4 andere heb je het over? Ze hebben natuurlijk niet genoeg kanalen om alle wedstrijden tegelijk uit te zenden, maar ELD heeft niet ook nooit over meer dan 4 kanalen gehad. Wel hebben ze wat live streams op de site, misschien vind je daar wat je zoekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er inmiddels iemand die Eredivisie Live al kan ontvangen? Ik heb nog steeds dezelfde problemen. Bij een transponder scan vind ik alleen maar kanaal 4 maar deze geeft een signaal sterkte van 68%. Alle andere kanalen werken prima (allemaal signaal van >95%).

 

Ik zit in voormalig Casema gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...