Ga naar inhoud


eredivisielive frequentie


De_Muts

Aanbevolen berichten

Mn dreambox nu rechtstreeks aangesloten (handig zo'n webinterface), de SNR wordt wel iets beter, 85% maar het werkt nog steeds niet. Ook vind ik nog steeds alleen maar EDL 4 en niet de andere 3 kanalen.

 

Wat zijn de andere ervaringen hier? Ligt het toch aan mijn kabels, aan Ziggo of aan de Dreambox(heb er 2, beide zelfde probleem)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb eredivisi live op mijn dm600pvr gevonden en zit er nu naar te kijken (PSV - SPARTA) rijg beeld op alle 4 de kanalen mar het vreemde is dat ze op mijn dm500c nit te kijken zijn HEb een interne share met mijn dm600 waar de smartcard in zit. Kan wel alle andere kanaln kijken op de dm500. Iemand een idee wat ik er aan kan doen?

 

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem opnieuw geconfigureerd de dm500 heb daar nu ook pli op draaien net als de dm600 en nu werkt alles oke geen problemen meer

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...