Ga naar inhoud


eredivisielive frequentie


De_Muts

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja ,die klopte want daar had ik het uitgehaald. speechless-smiley-022.gifspeechless-smiley-022.gifspeechless-smiley-022.gif

Ik snapte maar niet waarom ik geen lock kreeg. speechless-smiley-005.gif

Nu nog wat aan de kabel/versterker klommelen want deze frequentie blokt een beetje. speechless-smiley-004.gif

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Reneetjuh
Weet iemand de frequentie voor de eredivisie live kanalen al in ziggo cogas gebied???


Kun je hem niet laten scannen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh wat een goed idee, was ik zelf nooit op gekomen... Iemand nu graag met wel een nuttige post, oftewel de frequentie... Ik zit zelf in Twente gebied en heb hier al een zenderlijst neergezet voor Twente. Voor mijn kameraad zoek ik de frequentie van eredivisie live in Cogas gebied... Aangezien (alleen) deze frequentie (transponder 24) niet bij digitalekabeltelevisie staat, kan ik zijn zenderlijst nog niet aanpassen... Alvast bedankt...

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Reneetjuh
Goh wat een goed idee, was ik zelf nooit op gekomen... Iemand nu graag met wel een nuttige post, oftewel de frequentie... aanpassen... Alvast bedankt...


Tsjonge, het was slechts een beleefde vraag.
Veel succes met je zoektocht. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc

 

Deze frequentie heb jij als het goed is gewoon in je cables.xml staan ander had je onderstaande kanalen ook niet:

"RTV Noord radio"

"Omrop Fryslan radio"

"Radio Drenthe"

"Radio Oost"

"RTV Flevoland"

"Nederland 1"

"Nederland 2"

"Nederland 3"

"RTL 4"

Zitten namelijk ook op 642.00 mhz

 

Gr Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij Ziggo/Casema en ik krijg ze niet gescand op mijn Dreambox 500C. En dat is raar, want op de PC (FloppyDTV) krijg ik ze wel. Eigenlijk krijg ik geen van de zenders die op transponder 25 en 26 zitten op de Dreambox te zien. Wél een hoge BER, maar de PC heeft daar niet zo heel erg veel last van (alleen de HD kanalen hikken een beetje).

 

Het valt me op dat de storing alleen aanwezig is op transponder 25 en 26. Dat zie ik op de PC in ieder geval. Met een analyseprog van de DVBviewer zie ik dat er op de transponders storing zit. De rest is clean.

 

Maar ik snap niet dat ik ze gewoon helemaal niet krijg op de Dreambox. Ik doe manual scan, freq 300, symbolrate 6875, qam64 en dan network scan. Hij komt langs 162 en 170Mhz, maar hij scant er niets. Ik heb ook van andere mensen in het Casema gebied te horen gekregen dat de D500 er moeite mee heeft.

 

Wie weet het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...