Ga naar inhoud


Film1 Action ook bij canaldigitaal?


chukky2

Aanbevolen berichten


Ik begrijp de behoefte aan extra filmkanalen niet.

 

Die films zitten in een carrousel en komen meestal zo'n 5 tot 10 keer per maand voorbij.

 

Waarom dan een extra filmzender? Waarom toentertijd een uitgeklede film 1.3? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rotel
en knap geluid bij die filmzenders zou ook wel eens wat wezen.


Zeker weten.
De HBO kanalen in hongarije etc. hebben 5.1 geluid.
Daar lopen we hier in ons westers land wel achter bij onze oosterse vrienden.
En met nog wel meer dingen.
En wij maar denken dat we het allerbeste hebben laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vicco
Waarom gewoon geen Film1HD kanaal.
Die hebben ze op de kabel ook al.
Dan heeft het nog eens zin om een HD ontvanger aan te schaffen.

Trouwens mij intresseren die sport kanalen minder dan de film kanalen.
Dit is toch ieder zijn eigen mening/keus.


Ben het met je eens als het gaat om de stelling dat ze beter een filmkanaal in HD kunnen aanbieden want dat kanaal onderscheidt zich van de andere kanalen.

Maar wat is de toegevoegde waarde van film 1.3 in het pakket? De films op 1.3 komen vaak genoeg voorbij op 1.1 en 1.2?

Daarbij komt nog dat de zender overdag niets uitzendt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Toch ben ik bang dat op Film1Action films komen die niet te zien zijn op de Andere Film1 kanalen.... en als dit gebeurt en Film1Action komt niet op de satelliet dan worden de satelliet kijkers net als enige jaren geleden met Film1.3 waar ook films uit werden uitgezonden die niet op Film1.1 en 1.2 te zien waren.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou best wel kunnen, maar waarom zoveel filmkanalen. Er zijn nog zoveel leuke themazenders die we nog niet kunnen ontvangen via de satelliet. Ik noem: SciFi, 13th Street, Discovery World, andere Nederland 4-zenders etc.

 

Dat zijn zenders die nog niet zoveel te vinden zijn via de satelliet. Ik heb dat liever dan Film1 Action.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JW R
Liever en beter Sport 1.2 erbij. Deze zend live beelden uit die we anders niet kunnen ontvangen. BIjvoorbeeld zondag j.l. op Sport 1 voetbal Chelsea -Man United, op sport 1.2 tennis Davis Cup. Tennis viel voor ons schotelbezitters niet te ontvangen.


Dit is uit mijn hart gegrepen, waarom kiezen voor een kanaal waarop films toch al rouleren boven een kanaal waarop live sport is te zien, kan iemand mij dat uitleggen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Dit is uit mijn hart gegrepen, waarom kiezen voor een kanaal waarop films toch al rouleren boven een kanaal waarop live sport is te zien, kan iemand mij dat uitleggen?


Tuurlijk, omdat sport mij geen ruk interesseert.
Hm, nu ik er over na denk: die derderangsfilms overgens ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Neptunus

Dit is uit mijn hart gegrepen, waarom kiezen voor een kanaal waarop films toch al rouleren boven een kanaal waarop live sport is te zien, kan iemand mij dat uitleggen?


Tuurlijk, omdat sport mij geen ruk interesseert.
Hm, nu ik er over na denk: die derderangsfilms overgens ook niet.



@pacman: probeer er a.u.b. even neutraal naar te kijken, dat sport jouw niet interesseert is geen argument.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...