Ga naar inhoud


Film1 Action ook bij canaldigitaal?


chukky2

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rog
Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten.


Dat heeft niets met satelliet kijker pesten te maken, Sport1 zet de in hun ogen belangrijkste live sport op de sport1 zender, voorbeeld: afgelopen weekend werd de Ryder Cup, een belangrijk golf evenement op 1 gezet en davis cup tennis op 2.

Voor mij als tennisliefhebber flink balen dus en daarom pleit ik ook steeds voor invoering van kanaal 2 in plaats van de zoveelste filmliefhebber waar de films in een carrousel zitten.

En nee, ik ben geen filmhater, sterker nog, ik ben een liefhebber maar ik ben niet afhankelijk van een bepaald tijdstip want die film komt toch wel weer voorbij, die live sport niet.

Dus nogmaals de vraag: kan iemand mij uitleggen wat de argumenten zijn te kiezen voor nog een betaal filmzender erbij?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zet toch geen herhalingen van championsleague wedstrijden op kanaal 2 die de gewone satellietkijker dus niet meer kan kijken dat je het live al niet kan kijken naar jouw favoriete wedstrijd is al erg genoeg maar een herhaling op kanaal 2 programmeren kom op zeg en echt geen enkele herhaling zoals vorig jaar en de jaren er voor op het sport 1 hoofdkanaal ik vind dat gewoon kinderachtig sorry hoor men houdt gewoon bij sport 1 en Canal Digitaal gewoon geen enkele keer rekening met de satellietkijker net zoals eerst bij Eredivisie live gebeurde maar goed die schijnen beterschap te hebben beloofd we wachten maar weer af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt simpelweg tijd dat CDS transponders erbij krijgt voor meer zenders. Desnoods door de hele boel naar Astra 23.5 te verhuizen - waar de transponders goedkoper zijn zodat ze voor hetzelfde geld meer transponders kunnen huren... Tja daar zit dan wel 1 nadeel aan, voor alleen de Nederlandse zenders moet je de schotel draaien en met behoud van alles wat je gewent was ben je gedwongen een Duo-LNB aan te schaffen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is inderdaad of er "andere" films op dit kanaal te zien zullen zijn. In Zweden heb je Canalplus First, Comedy, Action, Drama, Hits en Film HD. Ik heb nog nooit gezien dat een film slechts op 1 van deze kanalen te zien is...

De "Nieuwe" comedy films worden uiteraard eerst op "First" uitgezonden... hetzelfde met de drama's... altijd eerst op "Fisrst". Daarna afhankelijk van het genre op drama of comedy... de successen lopen nog een poos door op Hits. Tja.... Je hebt wel wat meer keuzevrijheid om op een voor jou geschikt moment te kijken, maar volgens mij krijg je niet meer films voor je geld dan in de tijd dat ze nog "C+ Röd, blå en gul" heetten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alle films die op Film1Action ook op de andere Film1 kanalen komen dan vind ik het nog niet eens zo slecht als CDS Film1Action niet aanbied... Aan alweer een herhaalzender erbij heeft feitelijk niemand iets aan...

 

Toch ben ik er "bang" voor dat chellomedia er voor zorgt dat er Film1Action only films komen... net zoals ze destijds met Film1.3 deden... En dan ben je bij de sat dus de pineut. Tja net als Sport1.2 is Film1Action te duur voor satellietdistributie, zoals chellomedia zich dan weer excuseert.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik begrijp nog steeds de gedachte achter dit nieuwe kanaal niet, er is toch voldoende ruimte in de carrousel van film1.1, 1.2 en 1.3?


En daarom snap ik niet zo goed waarom zoveel mensen Film1 Action erbij zouden willen... confused Geef mij maar is een leuke en originele themazender, zoals 13th Street of SciFi. Dat zijn zenders die ook herhalen, maar op zich een andere doelgroep aanspreken... smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...