Ga naar inhoud


canal digitaal


Gast Kale_henkie

Aanbevolen berichten


Als je de kaart gebruikt hebt kun je deze nog steeds gebruiken. Je kunt de kaart activeren via http://www.canaldigitaal.nl Op de site zie je voorbeelden van kaarten staan. Je moet de registratie code ingeven bij ik meen heractiveren. Dan krijg je in ieder geval Ned.1,2 en 3. deze zijn gratis. Je kunt ook een abonnement afsluiten het staat allemaal te lezen op deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Wat ik bedoel is dat je in ieder geval zult moeten betalen. Eerst1
Online registren is niet van toepassing. De beste man staat al in het bestand lijkt me.


Hoe kun je in het bestand komen met een nieuwe kaart die nog niet geregistreerd is??

Origineel bericht van: Kale_henkie
Ik heb nog steeds een kaartje van Canal Digitaal. Kan ik die nog steeds activeren. Hij is nog nieuw maar wewl twee jaar oud


Lijkt me online registreren dus kaart aktiveren misschien hoeft dat geen eens als je hem in een ontvanger stopt gaat hij vaak zo na 10-30 minuten beeld geven als hij nooit geaktiveerd is.
Dan als tweede je formulier insturen dan betaal je registratie vergoeding van ik dacht 29.95 en je bent klaar. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Niet betalen = geen beeld daar.


In ieder geval de eerste maand beeld op het hele pakket van CDS zonder te betalen.

Ben je na de eerste maand nog niet geregistreerd dan gaat het licht uit en moet je bellen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: odysseus
Op een "oude" kaart kon ook nog wel eens een achterstallig rekeningetje staan.....


Zolang die rekening van jezelf was, is het nog niet de grootste
ramp. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kale_henkie
Ik heb nog steeds een kaartje van Canal Digitaal. Kan ik die nog steeds activeren. Hij is nog nieuw maar wewl twee jaar oud


Ja

Origineel bericht van: odysseus
Op een "oude" kaart kon ook nog wel eens een achterstallig rekeningetje staan.....


Onmogelijk dat op een kaart die nooit geaktiveerd is geweest en nog nieuw is dat daar een oude rekening op open staat.
Anders moet @Kale_henkie het maar eens toelichten. cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Onder welke steen lag jij dan?
Hij heeft nog steeds een kaartje. Uiteraard is die al eens geactiveerd. Drie maanden gratis.. Whaha!


Jij hebt vandaag zeker Astro TV gebeld dat je dat weet!!

Het gebeurt wel meer dat mensen een kaart kopen denken met vakantie te gaan of zoiets en dat de plannen veranderen.
Maar zie vorig bericht dan liever een toelichting van de topicstarter dan speculeren op wat er gebeurt zou kunnen zijn. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...