Ga naar inhoud


Amazing Thailand


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik ga al 9 jaar elk jaar naar Thailand en ben er nog niet op uitgekeken. Het is en blijft "AMAZING" hoe je het ook interpelleert. Mijn vriendin is ook Thaise en ik vindt haar na 4 jaar ook nog steeds amazing laugh . De beste tijd om naar Thailand te reizen is natuurlijk van december tot eind maart.

 

@Alan S.

 

Have a good time there , ik ben stikjaloers op je.

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: AlanS
December zit ik er ook weer hoor en in april ook :-)


In welk gedeelte van het land zit je zo ongeveer waar je de sateliet opstelling gaat installeren??
En is het redelijk in de buurt waar je de sat inkopen kan doen?
De electronica markt zal wel ergens in Bangkok zijn ik ken het niet wel Pantip Plaza daar kun je vier verdiepingen hoog alles voor de computer vinden.

Origineel bericht van: AlanS
De satellietontvanger boeide mij het meest. Ik vroeg een Dreambox500 maar hij adviseerde me een Supervision voor nog geen 80 euro! Wat blijkt de Dreambox500 is gewoon gekopieerd naar een andere behuizing en heeft een ander naampje gekregen. De voeding zit hier in de behuizing en je kan via de knopen aan de voorkant kanalen wisselen, aan en uit zetten en in het menu komen. Voor de rest is het exact een kloon van de originele Dreambox 500. Je kan aan de achterkant precies zien dat hij van binnen hetzelfde is. (zie foto) Dream Multimedia wordt hier enorm benadeeld want de ontvangers staan in dozen huizenhoog opgestapeld en vallen niet aan te slepen.


Ja dit is dan weer een minpuntje terwijl hier op het forum juist de leiding fel van leer trekt tegen illegale klonen ga je daar zo'n ding kopen. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja dit is dan weer een minpuntje terwijl hier op het forum juist de leiding fel van leer trekt tegen illegale klonen ga je daar zo'n ding kopen.

 

Tja minpuntje, er is helaas niets anders te krijgen hier. Er is 1 satboer die beweert originelen te verkopen maar dat blijken ook klonen. Dus voel me daardoor niet erg schuldig.

 

Pantip Plaza is zo een plek midden in Bangkok waar je veel meer betaald dan in een afgelegen buurtje waar geen toerist te bekennen is. Maar het is zeker leuk om rond te banjeren in Pantip Plaza.

En ik zit zo een 1,5 uur rijden van Bangkok af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De ooievaar is in de goede handen van mijn compagnon. We hebben besloten de zaak om de beurt te runnen.

 

Hij ligt vrijwel op de route naar mijn werk.

Voor een bescheiden tarief wil ik wel voor opzichter spelen en de boel in de gaten houden.

 

Verdien ik ook wat aan jouw vakantie :D

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...