Ga naar inhoud


Amazing Thailand


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ome Merde
da's een kekke schoteltje maar je weet wat ze zeggen he Alans, mannen met grote schotels hebben kleine .....
derhalve hangt er bij een 45cm. aan de muur smile



merDe


Hoe zit dat bij mensen met digitenne?

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: AlanS
Ja dit is dan weer een minpuntje terwijl hier op het forum juist de leiding fel van leer trekt tegen illegale klonen ga je daar zo'n ding kopen.


Tja minpuntje, er is helaas niets anders te krijgen hier. Er is 1 satboer die beweert originelen te verkopen maar dat blijken ook klonen. Dus voel me daardoor niet erg schuldig.

ga maar eens kijken bij dynasat in thailand.
weet je ook meteen wat er mogelijk is op het gebied van ontvangen van de philipijnse filmzenders en de rest.
veel plezier hier in thailand
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik was in thailand gereist van bangkok dan met de auto naar koh chang

 

CIMG0014.jpg

Deze rivier begint met een waterval [die stond droog ] in de bergen en loopt naar zee CIMG0052.jpg

white sand beach. CIMG0058.jpg

De zee. CIMG0067.jpg

CIMG0088.jpg

2 motorscooters gehuurd met 2 volle tanken 24 u voor omgerekend 12 euro.

Helm naar keuze wel of niet op zetten. CIMG0069.jpg

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Koh Chang. Het zal wel een beetje veranderd zijn. Toen ik daar was hield de weg na 2 km gewoon op.

 

Ik ben daar overigens ook nog 2 dagen ongelooflijk aan de slingerpoep geweest. Kwam van die halve liters bier uit de vriezer :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal idd wel even geleden zijn dan want nu loopt de weg min of meer helemaal rond langs de kust zeg maar.

Je kan dus met de motorscooter uren rijden ,een voordeel is ook dat t vrij rustig is op de weg door de terugloop in t toerisme.

Heb er ook gewoon auto gereden iets wat ik in Bkk beslist niet durfde daar reed mn meisje die is t gewend.

Dit geld uiteraard ook voor de 100 erde resorts en restaurants nergens wachten en overal plek goed voor ons maar slecht voor hun.

 

 

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee hoor. Was iets van 2004 of 2005. Ze waren volop bezig van die resorts tussen de palmbomen neer te plempen. Dat ging dus heel hard.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...