Ga naar inhoud


Waarom is Sport1 en Eredivisie Live zo duur ?


Gast Utrecht1970

Aanbevolen berichten

Gast Utrecht1970

we betalen alleen voor Sport1 en krijgen niet Sport2 en tevens bij eredivisie live betaal je 10 euro voor 2 kanalen ipv 4...dus de kans dat we onze favoriete club kunnen zien spelen is alsnog 50% ??

 

eigelijk moet het voor de helft van de prijs !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die kans van 50% is onjuist. CDS kan met 2 kanalen 20% van de wedstrijden niet live uitzenden. Dat is toch zo'n twee-en-een-half minder dan jij aangeeft. Maar toch feitelijk jammer dat CDS niet tijdelijk een themapakket kanaal uitschakeld in het geval een 3e of een 4e voetbalkanaal max 1 of 2 keer per voetbalronde nodig is...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Die kans van 50% is onjuist. CDS kan met 2 kanalen 20% van de wedstrijden niet live uitzenden. Dat is toch zo'n twee-en-een-half minder dan jij aangeeft. Maar toch feitelijk jammer dat CDS niet tijdelijk een themapakket kanaal uitschakeld in het geval een 3e of een 4e voetbalkanaal max 1 of 2 keer per voetbalronde nodig is...


Die 20 procent is ook niet juist: het hangt ervan waarvan je fan bent. De grote clubs zijn namelijk altijd live en daar ligt het percentage hoger.

Hoe dan ook, gemiste kans van CDS en ik kijk voetbal via Interactieve TV, zelfde prijs, vier kanalen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Utrecht1970

ik vind als je betaald voor sport1 dan moet je gewoon sport2 ontvangen, daar betaal je voor ! Er zijn zoveel kanalen bij CD die voor vele mensen niet interessant zijn, dan moet er echt ruimte zijn voor sport2. Tevens hadden ze gewoon het hoofdkanaal van eredivisie live moeten geven in het sport1 pakket ipv tele2.

 

er wordt veel geld voor betaald, maar je krijgt er weinig voor terug, voor mij een reden om te overwegen om op te zeggen.

 

waarom wordt film3 pas na 7en uitgezonden, is ook weer zo iets aparts ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

film en sport waarom niet appart?

voetbal zat in sport 1 toen was het intresant wat moet ik met sport als ik voor een filmkanaal kies?

sport1 kan wel weer apart met voetbal

betaal nu dus dubbel omdat ik film wil ook voor sport betalen?

het voetbal betaal je veel meer voor dan die 10€

eerst in het pakket en meer betalen ,daarna uit een pakket en opnieuw meer betalen.

ik ben terug naar set top pakket.ik denk dat ze het gewoon gaan afleggen ten opzichte van de kabel,betalen wil ik wel maar voorop moet dan wel de kwaliteit staan,en die is ver te zoeken,inplaats voorop te lopen gaat het aleen maar achteruit.

 

topfield 5500 pvr . aston 105

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. Mijn schoonvader die voetbalgek is, moet rond 42 euries gaan neerleggen voor de voetbal, als ie de eredivisie er weer bij wil. Dat wordt te gek en gaat ie ook niet doen.

Hij betaalt nu ook al meer dan 32 euro (Combi-pakket) om Sport1 te kunnen ontvangen. De film kanalen interesseren hem niet maar hij moet het erbij kopen van CDS! Samen met hem hou ik wel de tarieven van de kabelaar in de gaten samen met het HD gebeuren. Switchen is zo gebeurt, alleen jammer van al het sat spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kukentje
alleen jammer van al het sat spul.


Wel als je alleen CD kijkt, maar de sat heeft toch veel meer aanbod dan de kabel ooit kan verstouwen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kukentje
Helemaal mee eens. Mijn schoonvader die voetbalgek is, moet rond 42 euries gaan neerleggen voor de voetbal, als ie de eredivisie er weer bij wil. Dat wordt te gek en gaat ie ook niet doen.
Hij betaalt nu ook al meer dan 32 euro (Combi-pakket) om Sport1 te kunnen ontvangen. De film kanalen interesseren hem niet maar hij moet het erbij kopen van CDS! Samen met hem hou ik wel de tarieven van de kabelaar in de gaten samen met het HD gebeuren. Switchen is zo gebeurt, alleen jammer van al het sat spul.


Sport1 zit nu in het Entertainment pakket, met Eredivisie als optie erbij kost dit totaal circa 34 euro. Geen combipakket nodig en lekker veel voetbal kijken.

I am RubbeR, you are glue

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RubbeR

Sport1 zit nu in het Entertainment pakket, met Eredivisie als optie erbij kost dit totaal circa 34 euro. Geen combipakket nodig en lekker veel voetbal kijken.

Je moet onderhand wel universitair geschoold zijn om al die pakketten, extra kanalen en de prijzen, nog te kunnen bevatten. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999

Je moet onderhand wel universitair geschoold zijn om al die pakketten, extra kanalen en de prijzen, nog te kunnen bevatten. ;-)


Dat is nou precies wat CD graag wil horen!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: thomas999

Je moet onderhand wel universitair geschoold zijn om al die pakketten, extra kanalen en de prijzen, nog te kunnen bevatten. ;-)


Dat is nou precies wat CD graag wil horen!

Ik denk niet dat het dan erg slim van ze is. Als het simpeler zou zijn, zou het IMHO meer abonnees opleveren.
Wij zijn nog een beetje bekend met die club, maar leg het iemand maar eens uit die zich wil abonneren...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999

maar leg het iemand maar eens uit die zich wil abonneren...


Abonneren is nog niet eens het grootste probleem!
Nee, probeer er dan maar weer eens vanaf te komen.. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: thomas999

maar leg het iemand maar eens uit die zich wil abonneren...


Abonneren is nog niet eens het grootste probleem!
Nee, probeer er dan maar weer eens vanaf te komen.. sick


LOL!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...