Ga naar inhoud


Waarom is Sport1 en Eredivisie Live zo duur ?


Gast Utrecht1970

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: RubbeR

Sport1 zit nu in het Entertainment pakket, met Eredivisie als optie erbij kost dit totaal circa 34 euro. Geen combipakket nodig en lekker veel voetbal kijken.

Je moet onderhand wel universitair geschoold zijn om al die pakketten, extra kanalen en de prijzen, nog te kunnen bevatten. ;-)


Het kan heel simpel voor CDS, meeste kanalen voor de allerlaagste prijs. Dus toppakket met eredivisie, thema, HD , film etc voor 10 euries. Dan gooien de meeste de kabel er wel uit en heeft CDS een hoop nieuwe klanten

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: patyv

Het kan heel simpel voor CDS, meeste kanalen voor de allerlaagste prijs. Dus toppakket met eredivisie, thema, HD , film etc voor 10 euries. Dan gooien de meeste de kabel er wel uit en heeft CDS een hoop nieuwe klanten


Lijkt me wel wat al te simpele voorstelling van zaken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Utrecht1970

is CDS via de email te bereiken ? Kreeg een mooie email van ze dat ik op eredivisie live kan abonneren, maar zet zetten er niet bij dat het maar voor 2 kanalen ipv 4 kanalen zijn, schande !

ik blijf het werkelijk nog echt schandalig vinden, 1 sport kanaal, 2 eredivisie kanalen en geen film3 voor 1900...ik snap er niets van !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Utrecht1970
ik blijf het werkelijk nog echt schandalig vinden, 1 sport kanaal, 2 eredivisie kanalen en geen film3 voor 1900...ik snap er niets van !


Wederom een te simpele voorstelling van zaken, en kort door de bocht. CDS is niet overal verantwoordelijk voor.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Utrecht1970
ik blijf het werkelijk nog echt schandalig vinden, 1 sport kanaal, 2 eredivisie kanalen en geen film3 voor 1900...ik snap er niets van !


Wederom een te simpele voorstelling van zaken, en kort door de bocht. CDS is niet overal verantwoordelijk voor.


Klager komt uit Breda of Tilburg??


Maar dit hadden ze (voor de honderdste keer!) makkelijk kunnen oplossen, vanmiddag had de derby van Brabant NAC-Willen II uitgezonden kunnen worden op bijvoorbeeld Film 1.3, en zo zijn er wel meer oplossingen.

CDS had mij in ieder geval kunnen behouden als ze ervoor gezorgd hadden dat die derde wedstrijd op een tijdelijk kanaal werd uitgezonden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: patyv

Het kan heel simpel voor CDS, meeste kanalen voor de allerlaagste prijs. Dus toppakket met eredivisie, thema, HD , film etc voor 10 euries. Dan gooien de meeste de kabel er wel uit en heeft CDS een hoop nieuwe klanten


Lijkt me wel wat al te simpele voorstelling van zaken.


maar wel goed voor mijn portemeniks.
En helaas je hebt gelijk.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar dit hadden ze (voor de honderdste keer!) makkelijk kunnen oplossen, vanmiddag had de derby van Brabant NAC-Willen II uitgezonden kunnen worden op bijvoorbeeld Film 1.3, en zo zijn er wel meer oplossingen.

CDS had mij in ieder geval kunnen behouden als ze ervoor gezorgd hadden dat die derde wedstrijd op een tijdelijk kanaal werd uitgezonden.


op het film 1.3 kanaal zend BIB uit overdag,dus geen plaats vrij,
en op action now zend etalagekanaal uit.
waar moeten ze dan nog plaats vinden.
de transponders zitten nu al zo vol.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Utrecht1970

heel simpel, als ze het niet volledig kunnen aanbieden moeten ze het gewoon niet aanbieden. Nogmaals, waarom de volle pond betalen als je 50% van de zenders krijgt (heb het weer over gemis van sport2, 2 kanalen eredivisie live en film3)

 

er wordt heel veel onzin kanalen uitgezonden door CDS, hoeveel duitse zenders zijn er wel niet ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Utrecht1970
er wordt heel veel onzin kanalen uitgezonden door CDS, hoeveel duitse zenders zijn er wel niet ???


Die Duitse zenders hebben helemaal niets met CDS te maken...

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matthijs
Origineel bericht van: Utrecht1970
er wordt heel veel onzin kanalen uitgezonden door CDS, hoeveel duitse zenders zijn er wel niet ???


Die Duitse zenders hebben helemaal niets met CDS te maken...


Dat is waar, eigenlijk maf dat CDS met die kanalen loopt te dwepen, zijn gewoon FTA, geen verdienste van CDS.

Maar voor het voetbal zou best wel een combinatie mogelijk zijn, CDS combineert wel meer kanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon jammer dat CDS niet FF een themakanaal of zo voor die twee uurtje eruit gooit -en- zo het voetbal volledig kan bieden (net zoals Arena in Duitsland deed/doet). Dan is het opgelost en kan het volledige voetbal aangeboden worden zonder dat het bandbreedte kost (eigenlijk ook jammer dat EredivisieLive2 24 uur per dag meestal niets uitzend... daar had het etalagekanaal ook op kunnen blijven...)

 

Maar gaan ze dat doen (ik heb dit ook al voorgesteld op het forum) dan worden themakanaal kijkers gediscrimineerd en betalen die weer te veel (tje twee uurtjes later wordt het toch weer herhaald...).

 

Maar toch vind ik dat CDS voor deze keuze hat moeten gaan... Ff RNN-7 eruit voor EredivisieLive3 en indien nodig bijvoorbeeld E! eruit voor EredivisieLive4...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het is gewoon jammer dat CDS niet FF een themakanaal of zo voor die twee uurtje eruit gooit -en- zo het voetbal volledig kan bieden (net zoals Arena in Duitsland deed/doet). Dan is het opgelost en kan het volledige voetbal aangeboden worden zonder dat het bandbreedte kost (eigenlijk ook jammer dat EredivisieLive2 24 uur per dag meestal niets uitzend... daar had het etalagekanaal ook op kunnen blijven...)

Maar gaan ze dat doen (ik heb dit ook al voorgesteld op het forum) dan worden themakanaal kijkers gediscrimineerd en betalen die weer te veel (tje twee uurtjes later wordt het toch weer herhaald...).

Maar toch vind ik dat CDS voor deze keuze hat moeten gaan... Ff RNN-7 eruit voor EredivisieLive3 en indien nodig bijvoorbeeld E! eruit voor EredivisieLive4...


Inderdaad, maar het geeft een heibel! Zijn waarschijnlijk allemaal voetbal haters ofzo.

Ik zie het er niet van komen, helaas. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Maar toch vind ik dat CDS voor deze keuze hat moeten gaan... Ff RNN-7 eruit voor EredivisieLive3 en indien nodig bijvoorbeeld E! eruit voor EredivisieLive4...



E! zullen ze niet opofferen, deze is juist door voting toegevoegd, maar er loopt nu een poll over het blijven of niet blijven van RNN7 en de stand hierin voorspelt niet veel goeds voor deze zender. EredivisieLive3 voor RNN7 in de plaats zou ik van harte toejuichen en getuige de poll is dit niet onmogelijk.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Origineel bericht van: Neptunus

Maar toch vind ik dat CDS voor deze keuze hat moeten gaan... Ff RNN-7 eruit voor EredivisieLive3 en indien nodig bijvoorbeeld E! eruit voor EredivisieLive4...



E! zullen ze niet opofferen, deze is juist door voting toegevoegd, maar er loopt nu een poll over het blijven of niet blijven van RNN7 en de stand hierin voorspelt niet veel goeds voor deze zender. EredivisieLive3 voor RNN7 in de plaats zou ik van harte toejuichen en getuige de poll is dit niet onmogelijk.




Tuurlijk is het niet onmogelijk, zo zijn er wel meer oplossingen te bedenken, alleen zullen die er niet komen tenzij hordes gaan protesteren (hoewel er dan ook niet veel zal veranderen getuige de klachten over de "BIENTOT" EPG waarmee ook niets wordt gedaan.)

Je zal maar in Breda of Tilburg wonen en je gisteren hebben verheugd de derby live te kunnen zien, zit je weer naar Ajax te kijken! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...