Ga naar inhoud


Xtreme UCI 6400 (smartcard werkt niet goed) !


Gast 1990

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: papoes
Waarschijnlijk is mijn eerdere bericht niet goed over gekomen, maar mijn vraag is, wat voor oplossing is er, voor het probleem wat zich voordoet bij de Xtreme UCI 6400. Op diverse momenten verschuuft het beeld een beetje, net op hij er net naast staat.

Gr Papoes


Dat is nu de tweede keer dat je je vraag in het topic van iemand anders zet.
Je kunt beter een nieuw topic openen als je iets wilt vragen.

Dat het beeld verschuift bij een Extreme kan ik me niet voorstellen weet je zeker dat de TV niet kapot is??
Anders is de Extreme misschien de geest aan het geven het zijn niet meer de jongste ontvangers.

Gewoon goed ingesteld op PAL-BG zou het goed moeten zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Paullo ik heb de BBC op astra 1 en ontvang deze ook. Maar toen ik zag dat ik op de astra 2 signaal had. Ging ik niet naar een zender op de astra 2 kijken. Dus wat je zegt kan best waar zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC op Astra 1 is onmogelijk, enkel BBC Prime werd daarop uitgezonden, maar nooit BBC 1 tot 4.

 

Volgens mij heb jij gewoon signaal gehad op een transponder van Astra 1 die overeenkomt met een transponder van Astra 2 en door één of andere manipulatie HB uitgeschakeld en nu blijkbaar weer ingeschakeld.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Aart44: Je hebt me inderdaad een link gegeven, maar daar staat toch wel met interface!

 

Benodigdheden:

 

Het programma Magic Loader deze is te downloaden in de Software Section bij ons.

Een RS 232 Kabel

Magic Module

Interface

PC en of een Notebook en of een CI Satelliet ontvanger

En de Software die u in de Module wil plaatsen ook te vinden in de Sofware Section

 

Maar buiten dat, moet er dus software op de xtream gezet worden en die software heet penta 1.20 ! Dan kan ik weer zonder matrix revolution naar de televisie kijken. Dus alleen smartcard. Als ik het fout heb corrigeer me dan smile

 

Ik zal maandag naar smoorberg in Alkmaar gaan (elektronica zaak, doen ook sattelieten). Alleen hopen dat het niet te duur wordt. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1990

Aart44: Je hebt me inderdaad een link gegeven, maar daar staat toch wel met interface!



Klopt een interface maar niet zoals je hieronder zegt een cas interface.

Origineel bericht van: 1990
Je hebt om de penta 1.20 erop te zetten een cas interface nodig, net op het forum gelezen.


Die interface die ik bedoel kost nu 7.50 een cas interface ik weet het zo niet maar een 60-70 euro denk ik.

De bovenste bedoel ik de onderste is een cas interface.

post-5163-1318259894,4883_thumb.jpg

post-5163-1318259894,4946_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Paullo: Ik heb net eventjes gekeken wat bij mij op astra 1 zit, dat is o.a. BBC World, CNN int. en SKY News.

 

Ik had de astra 1 op relais gezet en op A / hotbird op B. Voor de rest ging ik niet aan andere instellingen zitten.

 

Maar ik heb net eventjes de astra 2 op ook op A gezet (dus samen met astra 1) en geeft hij signaal en de zenders op astra 2 geven beeld.

 

Dus nu heb ik astra 1, astra 2 en de hotbird. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart44: Sorry ik zie wat je bedoeld.

 

Maar eventjes over het programmeren van de software. Aangezien ik geen interface en geen RS 232 kabel heb lijkt het me beter om naar de winkel te gaan. :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eigenlijk nog weten hoe hij zijn software zomaar kwijt kan krijgen. En of je vaak moet updaten, dus nieuwe software er op moet zetten. Want dan lijkt het me beter om zo'n RS 232 kabel en interface aan te schaffen.

 

 

 

Op de afbeelding letter B dat is toch de module (matrix cam revolution) die is zijn software kwijt en niet de ontvanger (receiver) zelf ? klopt dat wat ik zeg ?

 

post-42782-1318259894,7499_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1990
Ik wilde eigenlijk nog weten hoe hij zijn software zomaar kwijt kan krijgen.

Op de afbeelding letter B dat is toch de module (matrix cam revolution) die is zijn software kwijt en niet de ontvanger (receiver) zelf ? klopt dat wat ik zeg ?



Meestal raakt hij zijn software kwijt door drie keer snel achter elkaar de de ontvanger uit te zetten door de knop achter op of de stekker er uit trekken.
Ook de ci module er een paar keer in en uit trekken geeft het dreemboot resultaat.
Bij normaal gebruik zal het bijna nooit gebeuren of je zou een keer pech moeten hebben.

De ontvanger zelf is zijn software kwijt niet de ci module daar zit geen dreemboot in. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...