wiltop Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 ik werk met barry allen , kun je dan ook de update uitvoeren start altijd op met gemini (g2) , dan blackhole image box wordt wel warm , maar geen vastlopers heeft het dan zin die update uit te voeren 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
Littlesat Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 De nieuwe bootloader heeft altijd zin. Het fixt niet voor niets de vastloopboxen. Boxen die net niet vast worden maar wel heet zullen er koeler op worden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
wiltop Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 nu , ja , ik heb nog niet zo lang gekeken op een hd zender . had na 15 min een vastloper. update uitgevoerd , en weer op ngg hd gezet , nu maar afwachten 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
f650gsrider Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: nvl Origineel bericht van: M_Z Origineel bericht van: f650gsrider Het lijt alles met de update van doen te hebben, pas na deze update heeft men dit verschijnsel. Die verwrongen kanalenlijst heeft absoluut niks met de update van de bootloader te maken: ik heb de update namelijk nog niet doorgevoerd (heb immers een 84 reeks) en heb precies hetzelfde probleem. Gewoon toevallig op dezelfde dag begonnen als ook de bootloader beschikbaar was. M_Z Dit kan ik bevestigen, op de 7025 exact hetzelfde probleem en geen update uitgevoerd. gr. nvl Heel typisch hier op de 7025 geen probleem ook niet na een epg update. Greetz.............René
jhojho1 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Hier getest op een nieuwe dm 800 die vast liep op de HD kanalen. en hij loopt niet meer vast. bedankt voor jullie inzet ;-)
looney2 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat De nieuwe bootloader heeft altijd zin. Het fixt niet voor niets de vastloopboxen. Boxen die net niet vast worden maar wel heet zullen er koeler op worden. Tsja wat heet. Ik heb/had geen last van vast lopers. ik heb/had geen last van heet worden Ik heb/had geen last van verwrongen epg. Ik heb zeker een wonder box.!!!!!! Het enige wat ik heb/had is slecht werkende box ism een SG 2100 A diseq motor deze draait te pas en te onpas alle kanten op. Zou deze fix dit oplossen? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Littlesat Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Die Moteck moet gewoon juist draaien. Zeker als je Goto-X gebruikt en alle vaste posities verwijderd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: jhojho1 Hier getest op een nieuwe dm 800 die vast liep op de HD kanalen. en hij loopt niet meer vast. bedankt voor jullie inzet ;-) uh jhojho1, ik heb daar niets mee van doen. dat is echt werk van mannen bij dream multimedia een lof is misplaatst misschien (gezien de duur van de ellende) maar indien het gewenst wordt, richt dat lof aan hen en niet enkel de postbode die het elders heeft opgehaald. cheers Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: arie kanarie [edit]Na enkele keren zappen in de bouquet lijst, zijn de tekens weer terug oh par bleu... echt?na ook effe gezapt te hebben, nog niet gezien <> had wel daarvoor (zenderlijst terugzetten) al zoals henksat melde de epg.dat gewist cheers yep wee die rare comprimering van tekst.. in de bouquetten Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
Gast pieterg Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch yep wee die rare comprimering van tekst.. in de bouquetten het gaat hier strict genomen niet om een bug in enigma2, alleen een design keuze die gemaakt is, en nu door een samenloop van omstandigheden voor deze rare situatie zorgt. Het is (foute) epg (van CDS) die binnenkomt voor een niet bestaande service, die toevallig matched op de serviceref van de bouqetten. En omdat voor de bouquetten mapjes staan, klopt de offset van de epg description niet. Maar nogmaals, het was ook nooit de bedoeling dat hier epg zou worden afgebeeld, normaal ontvang je nooit epg voor een bouquet Denk dat het met een paar dagen wel weer over is. Zo niet, zullen we er wel een workaround voor maken.
duc748 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 hoe kan ik zien welke bootloader er nu in zit??
Gast djdakman Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Is meerdere keren al verteld op dit forum maar voor jou nog een keer , box in stopmode en dan telnet naar je box, dan krijg je de info . . Suc6 DJ
mereltje Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Origineel bericht van: cosmos Origineel bericht van: mereltje Hallo Cosmos geld dit alleen voor freezes (dus enkele seconden stilstaan en dan weer doorlopen )of ook voor de vastlopers die er voor zorgen dat je de dreambox weer opnieuw moet starten??? gr. Willy Dit is voor de vastlopers van HD kanalen maar ook is de box beduidend koeler dan voorheen. Met behoud van je Image kan je ook de Anti freeze secondstage loader 62 (bootloader only update) gebruiken zonder te flashen, wordt alleen de secondstage vervangen naar versie 62. gisteren de update gedaan omdat ik vastlopers had op ORF en op Arte HD daarna hele avond geen vastlopen meer, ook vanmiddag racen gekeken op ORF,nu zojuist twee maal achter elkaar vastgelopen op ORF, moest gui herstarten en toen ging het weer goed ! er zit dus toch iets niet goed ,ga nog even verder kijken wat hij nu doet Groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
JBnl Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 zou het voor de 7025 dan de regenbug opgelost zijn dat die dan niet meer vast loopt ?? Is er voor de 7025 ook alleen een image voor de secondstage ? groeten,JBnl
mereltje Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: JBnl zou het voor de 7025 dan de regenbug opgelost zijn dat die dan niet meer vast loopt ?? Is er voor de 7025 ook alleen een image voor de secondstage ? daar weet ik niets van heb een dm800 groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen