Gast djkolk Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 John, Ik ben een complete newbee op dreambox gebied, wel al het een en ander hier gelezen. Aan je waarschuwing te horen kun je dus beter niet aan een kloon beginnen, zijn de klonen ergens aan te herkennen.Ze worden op de grootste 2de hands site van nl aangeboden, heeft iemand een id of dit naar oplichting riekt ? [update, heb op de site van de importeur al het eea over illegale apparaten gelezen, bovenstaande kan als niet geschreven beschouwd worden] Alvast bedankt, DjKolk
John van Dreumel Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Gebruik de zoekfunctie maar eens en gebruik dan de woorden kloon of clone maar eens. Dan weet je voldoende denk ik. En dit kan je ook nog eens goed bekijken. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast peken Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 zeg DAF 2000 weet jij soms waar ik de useraddon.xml kan terug vinden in de pli jade
dAF2000 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: peken zeg DAF 2000 weet jij soms waar ik de useraddon.xml kan terug vinden in de pli jade Klinkt als Gemini, toch?
sevensheaven Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 heb hier ook een "clone"en ik kan je zeggen,dat deze perfect werkt met pli jade.nog nooit problemen gegeven hier.geen vastlopers,geen gekke dingen,wordt absoluut NIET warm,Kortom een prima apparaat,voor nog geen 100 euro NIEUW...dus als je er 1 wil om te kijken of het je bevalt,kan je gerust een clone nemen..allemaal geblaat. Alleen de gimini moet je er niet opzetten,maar dat zijn sukkels,die waarschijnlijk aandelen hebben in dreambox en daarom een image op de markt brengen,die een clone stuk maakt. gimini.....NOOIT....pli is erg geschikt. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast freefm Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ik heb nu ook de nieuwe Pli jade erin van 10 oktober en de nieuwe ccam 2.10 en is ook perfekt!. dus updaten maar.
Altobelli Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 werkt pli-jade-final ook goed met de 600pvr, ik gebruik nu gemini 4.5.0, maar wil wel eens wat anders proberen, zit er veel verschil in, moet je ook nog andere dingen installeren, zoals keybundels etc. gr. altobelli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen