Ga naar inhoud

ITV2 en ITV4 op Astra 2

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds enkele dagen merk ik dat ik ITV2 en ITV 4, meer bepaald transponder 10758V, kan ontvangen op mijn Multytenne wat ik voordien niet kon (geen beeld) t.t.z. voordien had ik blokjes of helemaal geen beeld.

Hebben ze deze transponder versterkt?

Merkt iemand dit?

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja dat versta ik allemaal. Ik moet de volgende weken sowieso mijn dak op om de sat wat bij te draaien.

Maar ik vroeg of de transponder waarop ITV2 en ITV4 zit, versterkt is omdat ik deze sinds begin van deze week kan ontvangen (vroeger had ik blokjes of totaal geen beeld op deze

transponder).

Is die info ergens te vinden?

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudolfdebeer
Rond deze tijd van het jaar draaien de meeste wokken wat om de paal. Heb ik ook elk jaar, vooral als ze boven de dakrand uitsteken. Motto: Schotels zo laag mogelijk monteren.

Interessant, een lichte afwijking zou inderdaad kunnen maar waarom deze tijd vh jaar? Veel wind? Mijn schotel hangt nochthans goed vast aan zijn paal boven het dak !

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@steventje, bij mijn weten heeft het de afgelopen dagen soms hevig gewaaid, hoor.

Maar ach, de schotel hoeft maar een fractie van een millimeter te verschuiven naar links/rechts of naar boven/onder om ervoor te zorgen dat je beeld blokt (of bij jou dus: dat het beeld perfect wordt).

Ik heb begrepen uit vorige postings dat jij vooral met deze transponder (met ITV2 en ITV4 erop) moeilijkheden had. Het lijkt er dus op dat je schotel toevallig nu helemaal perfect staat uitgericht.

Ik raad je aan om heel VOORZICHTIG nog eens alle boutjes extra vast te zetten met het bijbehorende moertje. Zo zal je de najaarsstormen voor blijven.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen