Ga naar inhoud


overname seca smartcard


ag

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: 5620_gek
Hmmm dan heb ik geluk gehad.
Ik heb gisteren een cds kaartje gekocht op marktplaats voor 45 euro met set-top pakket tot maart`09.
De kaart werkt gelukkig en kan hem heractiveren.
Overschrijf formulier is al de deur uit.


En wordt het reeds betaalde bedrag dan ook op naam van de nieuwe
eigenaar gezet? Heeft iemand daar ervaring mee?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

overgenomen, onbekende kaarten welke niet voor de FTV zenders geactiveerd kunnen worden, hebben altijd een betalingsachterstand bij de vorige eigenaar.

dat is het standaard antwoord van CDS. ik heb hier diverse, uitgeschakelde seca2 kaarten liggen, allemaal hetzelfde verhaal smile

kolder en larie van de zuiverste soort dus ...

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

eduard07 schreef: En wordt het reeds betaalde bedrag dan ook op naam van de nieuwe eigenaar gezet? Heeft iemand daar ervaring mee?

 

Hallo dus echt niet , de nieuwe eigenaar moet meteen betalen vanaf de contractsovername datum. Kassa dus voor CD.

 

En 5620_gek niet slim om de overname papieren al de deur al uit te sturen als de vorige eigenaar betaald heeft tot maart09!

Bij jou ligt binnen 2 weken een nieuwe faktuur van 59,95.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xamuh8100


Hallo dus echt niet , de nieuwe eigenaar moet meteen betalen vanaf de contractsovername datum. Kassa dus voor CD.

En 5620_gek niet slim om de overname papieren al de deur al uit te sturen als de vorige eigenaar betaald heeft tot maart09!
Bij jou ligt binnen 2 weken een nieuwe faktuur van 59,95.


Dus wat is het antwoord op mijn vraag?
Heb JIJ er ervaring mee?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xamuh8100


En 5620_gek niet slim om de overname papieren al de deur al uit te sturen als de vorige eigenaar betaald heeft tot maart09!


Behalve natuurlijk als er een kaartwissel aan zit te komen.
Je zal maar beleven dat de nieuwe kaart wordt gestuurd naar de
"vorige" eigenaar, omdat je gewacht hebt met het versturen van
het overschrijvingsformulier. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xamuh8100
ja eduard07 , wat ik schreef is een feit.
Ik heb er meerdere malen ervaring mee en weet nu precies hoe te handelen met die gasten van CD om het maximale uit hun te krijgen.(dit doen ze zelf ook bij hun klanten).


OK,maar dan de kaartwissel.
Evenmin slim om reeds betaalde abo's nu nog lang uit te zitten, lijkt me.
Uiteraard gaat dit voor CD eveneens in alle gevallen voordelig uitpakken. Ach ja.. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel moeten ivm de eventuele kaart wissel.

Maar je kunt aanvinken dat de vorige eigenaar voldoet aan de abonnementsverplichting die gelden voor het lopende jaarabonnement.

En dat doet de vorige eigenaar ook.

Dus ik ga pas betalen na zijn contract.

 

Nieuwe contractant neemt het zenderpakket NIET over van de huidige contractant en sluit een nieuw jaarabonnement af

Huidige contractant voldoet aan de abonnementsverplichtingen die gelden voor het lopende jaarabonnement

 

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...n-smartcard.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen FTA en NL 1,2en3:

-zoek een tweedehandse kaart die zo werkt (25 euro) en schrijf hem over middels formulier (oude eigenaar ook bekent en geen achterstallige betalingen) , overschrijven ( contractsovername) kost 30 euro , samen 55 euro. of

- veiliger :koop een nieuwe CD kaart voor 65,- (niet in hun webshop) en registreer die ,kost ook 30 euro ,dan heb je 1 jaar settopbox pakket en de eerste weken het top-pakket. Na 9 maanden schriftelijk aangeven dat je alleen "kaal" wil kijken.

 

Welke methode je ook kiest het blijft een dure grap alleen FTA en NL 1,2en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...