Ga naar inhoud


Ontvanger gezocht.


Gast Deevie

Aanbevolen berichten

Voor mijn schoonvader ben ik op zoek naar een ontvanger met ingebouwde mediaguard cardlezer zodat ik geen CI module nodig heb om CD/TVV te bekijken (kaart zal niet altijd meegenomen worden en daarom wil hij graag BVN kunnen kijken). Ik had daarbij gedacht aan een Philips DSR 2211 om het zo simpel en goedkoop mogelijk te houden, maar blijkbaar moet er voor deze ontvanger altijd een smartcard in de ontvanger zitten. Zelfs voor de FTA-kanalen!

 

Een ander verhaal is de DM100, maar deze is nog beschikbaar. Is er iemand die een ontvanger kent in deze prijscategorie (<130 EUR)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De x-sat410 werkt ook prima, misschien dat je die nog ergens kan krijgen. Doe anders even en oproep op het te koop gevraagd forum voor deze ontvanger, waarschijnlijk heeft er iemand nog wel eentje liggen.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een max of clarke tech ontvanger nemen met ingebouwde softcam. Of een sab.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke ontvanger met UCAS 3.x is hier geschikt voor. Ligt hier en daar nog in de schappen, en ook tweede hands voor bijna niets te krijgen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...