maja Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik wil in de afwijkende configuratie de 0 satelliet veranderen in 1 satelliet is dat mogelijk? Op een of andere manier lukt dit niet hij springt steeds terug naar 0. Hoe werkt dit?
Spotvogel Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Is mij ook nog nooit gelukt, en ik vind het knap irritant dat LNB1 LNB0 is...
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 nou ja dat is eigenlijk ook een beetje filosofie 0 is niet niks!!!! 0 is al iets (wat is de vraag) maar in digitale wereld van nullen en enen logica is LNB0 de eerste die bestaat. met de oudere dm 7000 en een uncommitted switch had ik daar ook vaker een gevecht mee, maar het leek eigenlijk eerder mijn probleem. maja kun je iets meer uitleg geven waarom je dat wilt wijzigen en wat de afwijkende configuratie IS chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
maja Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb liever op alle plaatsen hetzelfde staan. In de afwijkende configuratie begint het met 0 op de switch satconn10 begint het met 1 en bij input op het scherm moet je 1 in geven. Dit als voorbeeld. Als je de bijlage ziet dan moet ik als ik een nieuwe satelliet in geef nieuw aanklikken de satelliet in geven en dan 5 in geven en bij input 6. Dat vind ik nogal verwarrend.
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 ach dat is het probleem... Citaat: op de switch satconn10 begint het met 1 watervaste zilverkleurige marker nemen en de satconn10 opnieuw beschrijven. tja daar is gewoon weg niks aan te doen. chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
maja Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Dan zet ik het wel op een etiket. Dat plak ik in de waterdichte behuizing van de switch.
rongogo Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: maja Ik heb liever op alle plaatsen hetzelfde staan. In de afwijkende configuratie begint het met 0 op de switch satconn10 begint het met 1 en bij input op het scherm moet je 1 in geven. Dit als voorbeeld. Als je de bijlage ziet dan moet ik als ik een nieuwe satelliet in geef nieuw aanklikken de satelliet in geven en dan 5 in geven en bij input 6. Dat vind ik nogal verwarrend. Tja het is hoe je het maar bekijkt. Verander je dit voor een enkele image, dan word het weer verwarrend voor mensen die verschillende images gebruiken :-) RGG
maja Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 (Citaat) rongogo. Tja het is hoe je het maar bekijkt. Verander je dit voor een enkele image, dan word het weer verwarrend voor mensen die verschillende images gebruiken Sorry. Ik weet nu even niet wat je bedoeld?? Is dit in het algemeen bedoeld? Dan bedoel ik image makers. Of voor meerdere images voor mij persoonlijk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen