Ga naar inhoud


==== Ik was een roker en wordt nu NIET ROKER! =====


Ron

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik mij uit dit topic terug trek,ik vind de opmerkingen

te laag bij de grond ,zeker nu die over je welzijn/gezondheid gaat.

 

Ik kik nu voor de tweede keer af maar dan wel op een rustiger

manier ,en ben er nu bijna van af en gaat goed met mijn gezondheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat van Cobes: Beste minplus,

even een kleine correctie, door de vernauwing van je bloedvaten kunnen(zullen) hartinvarkten onstaan, door deze ogenschijnlijk kleine invarkten die je zelf waarschijnlijk niet eens bewust hebt beleeft onstaan littekens, en door het littekenweefsel wat hard en stug is gaat het hart minder goed funtioneren.ketting reaktie dus.

 

Is meer een aanvulling Cobes, want was exact wat ik meldde. Had er alleen niet bij gezegd dat de littekens via de infarcten ontstaan.

Dat je van meer dingen vernauwingen kunt krijgen spreekt natuurlijk voor zich.

Wat de benen betreft, heb iemand meegemaakt waar steeds meer van de benen geamputeerd moest worden door vernauwingen en afsterven, maar hij kon niet stoppen met roken. Er is daar natuurlijk meer aan de hand geweest dan alleen maar het roken, maar toch. Een verslaving kan heel ver gaan en is soms (vrijwel) niet te stoppen door sommigen.

De correlatie tussen een hoofdhaar, een koeienoog en de mate van last hebben van roken zie ik niet zo. Zit voor mij geen logica in.

Dat je niet een toename van de luchthoeveelheid hebt waargenomen kan heel goed. Het is meer dat de versnelde afname is gestopt. De samengesmolten longblaasjes en de verminderde rek van je longen raak je eigenlijk niet meer kwijt.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

nou,

 

gooi deze ook maar op slot. want het is een slap aftreksel van het reeds gesloten topic..

 

 

en kunnen we ons weer concentreren op onze hobby

totdat er een andere verslaving in het middelpunt v/d belangstelling komt te staan..

 

ps.

sat. hobbiesten zijn vaak longarts van beroep, tenminste dat merk ik er aan op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet ik er nog van zeggen, als niet roker. Ik heb nog nooit gerookt. Twee trekjes op de lagere-school leeftijd was voldoende om nooit te gaan roken.

Ik heb er nog nooit aan gestoord, dat iemand of meer mensen in de direkte omgeving van mij rookten. Zelfs in mijn auto niet. Bovendien is mijn ervaring dat de meeste rokers echt wel rekening met je houden, uitzonderingen daar gelaten.

 

 

Uit eigen ervaring weet ik inmiddels, dat de grootste anti-rokers, ex-rokers zijn. Ik kan me dan ook helemaal niet druk maken of men wel of niet rookt. Ik vind echter wel dat de "maatregelen" van de regering in sommige gevallen nergens opslaan ( noem het rookverbod in plaatselijke stamkroegen ).

 

En als er mensen zijn, die moeite hebben om te stoppen met roken, daar heb ik begrip voor. Dat is ieder zijn / haar eigen zaak/probleem.

 

Los van dit item, denk ik, dat ik deze topic maar op slot gooi. Dit i.v.m. een aantal reacties, die weer heftige reacties geven, zodat er op een gegeven moment een reactie verschijnt, die niet op sat4all thuis hoort.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...