Ga naar inhoud


Bonnetje vervaagd


Satdorus

Aanbevolen berichten

Shit bonnetje vergeten te kopieeren.

Er ging hier een pc kapot van drie maanden oud.

Kan gebeuren natuurlijk. Hebben garantie!

Bonnetje gezocht en gevonden blijkt ie niet meer te lezen te zijn. Kan nog net zien dan ie van de betreffende zaak is.

 

Ben ik eens verder gaan kijken blijk ik nog meer bonnetjes te hebben van producten waar nog garantie op zit die op zo'n shit bon zijn afgedrukt. Als nog maar vlug kopieeren.

 

De bon slijt harder dan de garantieperiode lang is.

Is dit express of zo?

 

ps. Pc is gemaakt. Is toch een goede zaak! smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat gaat niet op als hij van zo'n Duitse grootgrutter komt.

Dan word er bij gezegt dat de kassabon het garantiebewijs is.

En dan gaat het bonnetje bij mij altijd door de all in one

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit eens een DVD speler gekocht welke na een week het leven begaf. Helaas kon ik het bonnetje niet meer vinden. Ik ben naar de winkel gegaan en heb mijn aankoopdatum, tijd en zelfs een beschrijving van de verkoper kunnen geven. De manager vertelde mij zonder bon geen ruil.

 

Ik ben toen in discussie gegaan en heb hem gevraagd of zij geen boekhouding hanteren - waarbij hij zo stom is geweest mij te vertellen dat dat wel gebeurt en al deze bonnen/facturen in een doos worden gegooid. Waarop ik antwoorde dat het niet mijn probleem is dat zij een rommeltje van hun boekhouding maken. Het enige wat ik wilde is dat hij naar hoofdkantoor belde om te vragen of op datum en tijd zoals door mij aangegeven konden controleren of er inderdaad dat type DVD speler was verkocht. Samen met serienummers moest dit mijn inziens voldoende zijn om te bewijzen dat ik de boel niet liep te bedonderen.

 

Uiteindelijk een nieuwe gekregen. Beetje aandringen, beetje ruzien met veel klanten in de winkel en een beetje geluk. Neemt niet weg dat ik zo stom ben geweest de bon te verliezen... maar ja... ben ook maar een mens smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je toch eens luisteren naar dat jochie met z'n kapotte auto. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd in je eigen belang aankoopbewijzen te bewaren in welke vorm dan ook. Als je aanspraak maakt op garantie ben je zelf in de bewijsplicht om aan te tonen dat je hier recht op hebt. Bij de kleine leverancier om de hoek die je kent is het wat anders.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is overal hetzelfde. Kleine of grote winkelier/keten.

Een getuige van de aankoop is ook voldoende!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Dat gaat niet op als hij van zo'n Duitse grootgrutter komt.
Dan word er bij gezegt dat de kassabon het garantiebewijs is.
En dan gaat het bonnetje bij mij altijd door de all in one

Hier in belgie zie ik vaker dat bij de laldi lidle enz op
verzoek een echte btw factuur wordt uitgesprint .

Kan zijn dat hier de facturatie versplichtingen strenger zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt heel vaak voor te komen dat de bonnetjes vervagen.Ze gebruiken milieuvriendelijke inkt en dat vervaagd heel snel.

Het enige wat je kan doen is al je belangrijke bonnetjes meteen kopiëren.

Meestal doen de winkels niet echt moeilijk want ze weten dat de bonnetjes snel vervagen.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...