patyv Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 heb een usb stick in mijn 7020 gedaan, maar het ene moment ziet dcc hem en vervolgens weer niet. Wat doe ik fout? Stop usb in 7020. start Dcc. kijk bij tools en zie usb not found. dan mount en hij wordt gevonden, maar helaas geen MB, dan vervolgens format en dan weer niet gevonden in tools. Ik zie vast iets simpels over het hoofd, maar weet niet wat. Iemand een idee? bij voorbaat dank. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 ja maar zo makkelijk is het niet want welke usb heb je? het is bekent dat enkele prima werken en andere weer enkel problemen oproepen principieel gaat het erom hoe de stick is gepartitioneerd geformateerd en of je het OS van de dreambox gebruikt (afhankelijk vd versie) om dat initieel herkennen van de stick een kans te geven. verder antwoorden en oplossingen schrijven is pas na meer info van jou mogelijk. chiao Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
boaz Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Al weer een tijdje geleden, maar volgens mij is de volgorde om te formatteren met DCC, unmount (indien gemount) > format > mount. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 inderdaad een juiste aanvulling (ging ervan uit dat men die volgorde kent, > foute veronderstelling) maar ook dan is meer info geven aan de lezers als vragensteller prettiger. chiao Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
patyv Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb er een usb inzitten die ook ooit op een symposium gratis heb gekregen, maar het feit dat hij het wel eens heeft gedaan, kan ik dus uitsluiten dat het aan de usbstick ligt. Verder zal ik de volgorde zoals beschreven volgen en ik hoop dat het dan lukt. Moet ik ook nog opnieuw de dreambox opstarten of juist niet? Jullie horen nog of het gelukt is. alvast bedankt voor jullie info. Ps waar kan ik zien hoe de stick formateerd, gepartioneerd en wat de OS is? db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
patyv Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Net bezig geweest zoals gezegd, maar het lukt niet. Ik stuur een screenprint van DCC mee, misschien dat iemand ziet wat er mis mee is gegaan db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
boekkie Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Download hier Flashwizzard 6.3,kun je ook de usb stick mee formateren. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1573040/fpart/1 groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen