MySat Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Mijn 800 werkt als een trein met mogelijk gebruikelijk beperkingen. Jade erop en alle soft en firmware actueel. Indien ik mijn 12v/3A voeding in en uit steek blijft in 95% van de gevallen het display zwart (kan mogelijk wel even oplichten), terwijl de netwerk aansluiting netjes oranje en groen oplicht. Iemand enig idee ?? Software sluit ik dus per definitie uit. Of hebben alle 800's hier last van ? Alvast weer bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
John van Dreumel Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Dat komt hier ook voor. Dit zou met het ontladen van elco's van doen kunnen hebben. Als ik de voeding er zeer snel nadat ik hem eruit heb getrokken opnieuw in stop, dan boot de box normaal door. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
mobieltje Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Gewoon afblijven van die stekker en laten zitten. De dreambox aan/uit zetten via het menu. Wil je hem helemaal uitzetten doe dat dan ook via het menu en wacht op de tekst dat het safe is om er de stekker uit te trekken. Grts.
MySat Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Dat Elco probleem had ik mezelf ook al als een optie gegeven. Nu meerdere dit klaarblijkelijk hebben, is voor mij het probleem afgedaan. Tis minder makkelijk maar niet echt irretant. Bedankt voor de feedback Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
milili Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 hier hetzelfde moet ook eerst paar tellen stekker eruit houden, via menu werkt ook, maar hoe doe je zoiets als ie vast zit ? dan moet je toch wel ? ik ben erachter gekomen doordat mijn barry allen niet doorstart, ik krijg alleen beeld van boxman en dan doet ie mminimaal half uur niets Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
mobieltje Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb de box nu ongeveer 4 maanden en nog nooit een vastloper of hanger gehad. Heb ook Barry Allen op een USB-stick met 10 verschillende images inclusief de nieuwste OoZooN DM8000 Grts.
nlrela Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Heb het probleem, dat er helemaal geen contact gemaakt wordt ... de DM blijft in 9 van de 10 keer zonder stroom. Als ie eenmaal stroom heeft, blijft ie het over het algemeen doen (2 maal is ie weer zonder stroom gekomen, veel heen en weer wroeten met de stekker lost het probleem weer op). Nadat ik ondertussen bijna 3 maanden zonder DM800 heb gezeten, wil ik 'm niet weer opsturen. 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Simean Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Als de stroom eraf is, paar keer de powerknop indrukken zodat je ze snelle ontlaad. Dan kan de power er alweer op na 5 seconden. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
alfa333 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Als de stekker er uit is , dan zo'n 10 keer op het chrome aanzetknopje drukken (om te ontladen), en daarna de stekker terug in het stopkontakt .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen