Ga naar inhoud


[PCH-A100] Nieuwe firmware 01-17-081023-15-POP-402-000


Gast tzrider

Aanbevolen berichten

heb de laatste firmware eraf gekieperd omdat deze de popcorn deed vastlopen bij het afspelen van TS bestanden.

bij de voorlaatste firmware werkt het HD streamen goed, zo kan ik kijken naar Luxe HD en BBC HD via de popcorn. Of het met de nieuwste firmware nog lukt weet ik dus niet.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmm, hoe kan je dan terug met de firmware?

Eigenlijk heb ik verder geen probleem met deze firmware alleen het streamen lukt momenteel niet.

Welke image heb jij dan in je dreambox zitten?

Misschien dat het aan de Gemini ligt of ik doe iets niet goed.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Hmmm, hoe kan je dan terug met de firmware?
Eigenlijk heb ik verder geen probleem met deze firmware alleen het streamen lukt momenteel niet.
Welke image heb jij dan in je dreambox zitten?
Misschien dat het aan de Gemini ligt of ik doe iets niet goed.


Het is me gelukt om weer te kunnen streamen, het werkt ook met de nieuwe firmware van pch.

Het probleem zat in de gemini image, nu ik weer de pli erin heb gezet werkt streaming weer, alleen toch raar ook al had ik de goeie poort van gemini deed die het toch niet, met de pli in 1 keer goed..

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130

Het is me gelukt om weer te kunnen streamen, het werkt ook met de nieuwe firmware van pch.

Heb jij misschien een tip voor de makkelijkste manier van streamen van HD zenders van mijn 7025+ naar mijn PCH-A100? Moet ik een html-bestand aanmaken met alle HD-zenders erin of is er ook een makkelijkere oplossing?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfly
Origineel bericht van: michel130

Het is me gelukt om weer te kunnen streamen, het werkt ook met de nieuwe firmware van pch.

Heb jij misschien een tip voor de makkelijkste manier van streamen van HD zenders van mijn 7025+ naar mijn PCH-A100? Moet ik een html-bestand aanmaken met alle HD-zenders erin of is er ook een makkelijkere oplossing?


Ik heb gewoon een HTML file gemaakt :

<br/>
<p>
<a href="http://jouw ip nummer van dreambox:31344/"
vod>Dreambox Stream</a>
<p>

de nummer 31344 kan je zien in vlc stream, dat kan anders zijn.
Echter met de gemini image lukt het mij niet om te streamen, PLI image geen probleem.

Als de hdtv in 1 bouqette hebt zitten, dan kan je ook gewoon zappen want de stream blijft in takt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruikt PLi geen zapstream om te streamen via een netwerk ? Dat gebruikt waarschijnlijk een andere poort dan de streamer die Gemini gebruikt, vandaar dat de link wél werkt met PLi en niet met Gemini. Kwestie van de juiste poort te vinden die in Gemini gebruikt wordt, dan moet het daar ook werken.

 

om de popcorn te downgraden moet je eerst de correcte bestanden downloaden van de MNT site, en deze in de root directory van een USB stick zetten. Deze USB in de popcorn steken, en dan bladeren naar de html pagina die in de root staat. Hierop staat een link die de firmware installeert.

na heropstarten de tools ook herinstalleren met bron = USB.

nogmaals heropstarten en de popcorn staat terug in zijn vroegere toestand.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...